Saturday, December 26, 2015

טרור אסלאמי - 254 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 84 הרוגים בעיראק; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בצ'אד; 6 פעילים כורדים ו-2 חיילים נהרגו בטורקיה; 6 אזרחים נהרגו במאלי בפיגועי טרור; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; טרוריסטית מוסלמית נהרגה בבנימין; עוד 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ביו"ש ביום חמישי האחרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בבנגלדש; בפיליפינים, בקווקז, בתימן, בלוב, בסומליה, במאלי, בניגריה, בניז'ר, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 254 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שהיו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היה מנהיג "צבא האסלאם" שחוסל בהפצצה רוסית. מקורות נוספים מסרו על יציאתם של יותר מ-2,000 טרוריסטים מוסלמים מאזור ירמוק ליד דמשק בעקבות הסכם שנחתם בחסות האו"ם בין ארגוני הג'יהאד לבין המשטר הסורי. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור צפון מחוז לטקיה, בחומס, בחאלב, בדרעא, באזור דיר אל-זור ובמקומות נוספים מסביב לעיר הבירה דמשק. 200 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל בסומליה הצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בסוריה.

Sunshine Across Israel
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של 84 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בעיקר בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים רחבי עיראק. גורם צבאי רשמי בעיראק מסר על קשיים במהלך הקרבות המתחוללים באזור העיר רמאדי בשל מטעני-נפץ רבים ובשל ירי של צלפים לעבר כוחות-הביטחון.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים שיעים בתימן מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם ביום נוסף של הפצצות אוויריות שנערכו בתימן בעיקר בצפון המדינה. דוברים שיעים בתימן איימו שכ-50,000 חיילים שיעים מתכוננים לכבוש את סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 25 טרוריסטים מוסלמים במבצע הצבאי הנרחב הנערך במחוז הלמנד נגד ארגון הטליבאן הפועל במחוז כולו. דובר צבאי נוסף לא הסתיר את כוונתו של הצבא לחסל כליל את נוכחותו של הארגון במחוז הלמנד ובמחוזות נוספים.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בצ'אד מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בארבע התקפות טרור שנערכו באזור הגבול ביו ניגריה לצ'אד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל באזור כולו.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של 7 אזרחים בהתקפת טרור קטלנית שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועל בצפון מאלי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתם של 6 מחברי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 2 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 168 מאנשי המחתרת הכורדית מאז ה-15 בדצמבר 2015.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-25 בדצמבר 2015 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית בעקבות פיגוע-דריסה שהתבצע באזור בנימין. מקורות תקשורתיים ברשות הפלסטינית מסרו על הריגתם של עוד 2 טרוריסטים מוסלמים בסדרת פיגועי-הטרור של ה-24 בדצמבר 2015. לפיכך, נהרגו ביום חמישי האחרון 5 טרוריסטים מוסלמים. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו 97 טרוריסטים מוסלמים ברחבי ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv


No comments: