Friday, December 4, 2015

טרור אסלאמי - 281 הרוגים ביממה האחרונה

100 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בקמרון; 70 הרוגים בסוריה; 46 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים בתימן; 14 אזרחים ו-2 טרוריסטים מוסלמים בארה"ב; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה;  4טרוריסטים מוסלמים נהרגו בירושלים ובחברון; 3 מאנשי המחתרת הכורדית וחייל נהרגו בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה;  קצין בכיר נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 281 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים נוספים מסרו על התקפה אווירית ראשונה של בריטניה בסוריה בעקבות החלטתו של הפרלמנט הבריטי בעניין. רוסיה ממשיכה להזהיר את טורקיה על רקע הפלתו של המטוס הרוסי בידי מטוסים טורקים. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים בצפון מחוז לטקיה, במחוז אידליב, בחומס, בדרום דמשק, בדרעא, בדיר אל-זור, באל-חמה ובאזור העיר חאלב.

טרור אסלאמי בארה"ב

--
ארה"ב – טרור אסלאמי: גורמים לא רשמיים בארה"ב מסרו ב-3 בדצמבר 2015 כי מתרבים הסימנים שהטבח של 14 אזרחים ופציעתם של 17 נוספים התבצע בידי 2 טרוריסטים מוסלמים – בעל ואשתו הפקיסטנית – שעברו אימון טרוריסטי כלשהו בערב-הסעודית בתחילת שנת 2015.  השניים, שהכירו בשידוך מתוכנן, עשו הכנות רבות לקראת הפיגוע שהתבצע במהלך חגיגת כריסטמס בו השתתפו עשרות בני-אדם. בהוראת הבית-הלבן, גורמים רשמיים מסרבים לאשר שהאירוע כולו קשור לטרור אסלאמי שחלקו תוכנן במדינה ערבית שהיא בעלת-ברית של ארה"ב. מטעני-נפץ רבים ואלפי כדורים התגלו בביתם של השניים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים טורקיה מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של 3 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתו של חייל בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של 46 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בתימן מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה במוקמות אחדים רחבי תימן, גורמים רפואיים מסרו כי בעקבות במלחמה, יותר מ-15 מיליון אזרחים אינם יכולים לקבל טיפול רפואי כלשהו.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתו של קצין בכיר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו לאורך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". מנגד, ארגון "המדינה האסלאמית" ממשיך להתעצם במחוז ננגרהאר – במזרח אפגניסטן על גבול פקיסטן. מאות סטודנטים במחוז הצטרפו בחודשים האחרונים לארגון. פעילי הארגון מנהלים קשר עם ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים במחוז פשוואר שבפקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום סומליה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בקמרון מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" וכן על שחרורם של כ-900 בני-ערובה במבצע צבאי מיוחד שנערך במשך שלושה ימים. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מוקש.
--
אלג'יריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה מזרחית לער הבירה.

The Nazi Figure Behind The Middle Eastern Conflict

--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים וצבאיים בישראל מסרו ב-3 בדצמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי – קצין במודיעין הכללי של הרשות הפלסטינית -  בעקבות פיגוע ירי בו נפצעו 2 ישראלים. טרוריסט מוסלמי נוסף נהרג בעקבות פיגוע-דקירה בו נפצע שוטר. בחברון נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בעקבות פיגוע-דקירה שהתבצע נגד כוחותינו הפועלים באזור. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 79 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
 ==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: