Sunday, December 6, 2015

טרור אסלאמי - 321 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 81 הרוגים בעיראק; 30 בני-אדם ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצ'אד; 23 בני-אדם הוצאו-להורג בתימן בידי ארגון "המדינה האסלאמית"; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 14 אזרחים ו-7 חיילים נהרגו באפגניסטן; 6 מאנשי המחתרת הכורדית ו-3 שוטרים נהרגו בטורקיה; 5 הרוגים בניגריה בפיגוע התאבדות; 4 הרוגים בפיגוע התאבדות בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בלוב, בתימן, במצרים, בסודאן, בניגריה, במאלי, בצ'אד, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 321 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורו מקומיים אזרחיים בסוריה מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של הפצצות אוויריות קשות מאוד שהיו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים הוסיפו שבין ההרוגים היו יותר מ-60 אזרחים סורים שנפגעו בעקבות סדרה הפצצות של הצבא הסורי שנערכו באזור דמשק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על עשרות הרוגים נוספים בהפצצות חסרות-הבחנה של רוסיה שנערכו בצפון סוריה ובצפון מחוז לטקיה. ארגון "המדינה האסלאמית" לקח אחריות על פיגוע שהיה בארה"ב שהתבצע בידי 2 טרוריסטים מוסלמים – בעל ואישה – שעברו הדרכה בסעודיה ובפקיסטן.

Tel Aviv - voted top world city

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 81 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון-עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים בעיראק דרשו מהכוחות הצבאיים הטורקים – 120 חיילים ו-20 טנקים -  שהגיעו לאזור העיר מוסול לצאת מייד מתחומי עיראק. טורקיה, לכאורה, מאמנת את כוחות הפשמרגה באוטונומיה הכורדית בחסות אמריקאית. ארדואן החליט על דעת עצמו, ולא תיאום עם עיראק, להעביר את הכוח הצבאי לאזור העיר מוסול הנמצאת בשליטתו של ארגון "המדינה האסלאמית". דובר צבאי עיראקי רמז על התקפה קרובה של הצבא העיראקי על העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 23 שיעים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". הארגון פרסם סרטוני וידאו בהם נראה באיזה שיטות ברבריות השיעים הוצאו-להורג. אחדים מהם נרצחו בעזרת רקטה, ואחרים באמצאות פיצוץ של מרגמות שנתלו על צווארם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 14 בני-אדם ו-7 חיילים בסדרה של תקריות קטלניות שהתבצעו במהלך היממה האחרונה. גורמים צבאיים מסרו ששבעת החיילים נהרגו בהיתקלויות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בסומליה מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום סומליה יחד עם כוחות צבאיים מאתיופיה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בצ'אד מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 30 בני-אדם בידי 3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור הגבול המשותף עם נגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 מאנשי מהמחתרת הכורדית ושל 3 שוטרים בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-5 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמי במהלך מבצע צבאי לאיתור טרוריסטים מוסלמים שנערך בצפון לבנון. כל ההרוגים היו בני-משפחתו של הטרוריסט שהפעיל את המטען במהלך ניסיון לעוצרו.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: