Friday, December 11, 2015

טרור אסלאמי - 387 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בניגריה בפשיטה של קמרון; 114 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בתימן; 15 הרוגים באפגניסטן; 7 מאנשי המחתרת הכורדית ושוטר אחד נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל הודי נהרגו בקשמיר; 2 הרוגים בדרום-סודאן: 350 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפצצות אמריקאיות בעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 387 הרוגים ביממה האחרונה;
==
ניגריה – טרור – קמרון: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 150 בני-אדם בפשיטה אלימה מאוד של הצבא הקמרוני על בסיסי טרור של ארגון "בוקו חראם" הנמצאים ליד הגבול המשותף עם ניגריה. מקורות מקומיים מסרו שכל ההרוגים היו אזרחים ניגרים – אחרים מסרו שהם שיתפו-פעולה עם "בוקו חראם". עשרות רבות של בתים נהרסו באזור. גורמים נוספים מסרו שזו למעשה הכרזת מלחמה של קמרון נגד ניגריה למרות המאבק המשותף נגד ארגון "בוקו חראם". דוברים נוספים מסרו שהפשיטה נערכה במשך ימים אחדים ללא ידיעתם של השלטונות הניגרים.  עוד נמסר ששלטונות קמרון החליטו לגרש לתחומי ניגריה כ-500 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".

Made in Israel -- Medicine
--
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה נוספת של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על מאות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנהרגו במהלך השבוע האחרון בהפצצות אוויריות של רוסיה, צרפת, בריטניה וארה"ב. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על חיסולו של שר-אוצר של ארגון המדינה האסלאמית וכן על חיסולם של בכירים נוספים בארגון. מקורות כורדים מסרו על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע באזור העיר אל-חסכה.
--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 114 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים רבים במהלך ההשתלטות של הצבא העיראקי על אזורים הקרובים לעיר רמאדי. ארה"ב טוענת כי בימים האחרונים נהרגו 350 טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אמריקאיות באזור העיר רמאדי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות שיעים בתימן מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המיליציות הסוניות לבין המליציות השיעיות הפועלות באזור העיר תעז. מקורות שיעים נוספים מסרו שכל ההרוגים היו חברי המיליציה הפרו-סעודית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם – כולל טרוריסטים מוסלמים – בסדרה של קרבות ובפיגועים שהתבצעו במהלך היממה אחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". גורמים מקומיים נוספים מסרו כי בהתקפה שנערכה ב-8 בדצמבר 2015 בקנדהאר נהרגו יותר מ-50 בני-אדם.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים הפועלים במרכז דרום-סודאן.
--
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 7 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתו של שוטר אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות שהייתה במהלך היממה האחרונה באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Center


No comments: