Friday, November 6, 2015

טרור אסלאמי - 245 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 56 הרוגים בעיראק; 31 מאנשי המחתרת הכורדית ושוטר נהרגו בטורקיה;  28 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  11 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בלבנון; 5 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקמרון; טרוריסט מוסלמי נהרג בגוש-עציון; מקורות מודיעיניים מערבים מערכים שפיגוע אסלאמי גרם להריגתם של 224 נוסעים במטוס הרוסי שהתרסק במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 245 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים נוספים בסוריה מסרו על קרבות קשים באזור העיר חאלב וכן על קרבות עם נפגעים באזור העיר דרעא, בחומס, בדמשק, באידליב ובצפון מחוז לטקיה. כמו כן נמסר פי גורם צבאי בסוריה של שורה של יעדי טרור שהופצצו במהלך היממה אחרונה בכל רחבי סוריה. מקורות צבאיים נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של לפחות 23 טרוריסטים מוסלמים זרים בהפצצות שהיו בפרברי דמשק במהלך היממה הקודמת. מקור נוסף מסר על כ-25 הרוגים בהפצצות של הצבא הסורי שהתבצעו באזור הגבול המשותף עם עיראק.

?Is The Palestinian Issue The Crown Jewel Of Arab Policy Makers

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של 56 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-4 יישובים במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי נוסף שהמתקפה הצבאית העיראקית באזור רמאדי נמשכה גם לאורך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתו של שוטר בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה. בנוסף לכך, מקורות תקשורתיים ערביים מסרו על הריגתם של 31 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה, במחוז האקארי, ב-24 השעות האחרונות.  דוברים כורדיים של המחתרת הכורדית מסרו כי הפסקת-האש החד-צדדית שהוכרזה לפני הבחירות, הסתיימה לאלתר. עוד נמסר כי בשעות הערב המאוחרות הופצצו יעדים כורדיים בצפון-עיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות מודיעיניים מערביים מסרו ב-5 בנובמבר 2015 כי על-פי הערכות שונות, המטוס הרוסי שהתרסק בחצי-האי סיני ב-31 באוקטובר 2015, נפגע מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים במצרים. במקרה הזה נהרגו 224 בני-אדם – כולל אנשי צוות.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של התקפות אוויריות קשות שהיו באזור העיר תעז במהלך היממה האחרונה. גורם שיעים נוסף מסר שההתקפות האחרונות בעיר תעז שהתבצעו בידי "הקואליציה הסעודית" היו "חסרות הבחנה" מבחינת היקפן.
--
לבנון – טרור: מקורות רשמיים בלבנון מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" שפעלו במזרח לבנון ליד הגבול המשותף בין לבנון לסוריה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של 28 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל במזרח אפגניסטן, וזאת בעקבות פעילות אווירית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות אזרחיים בבלוצ'יסטן מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם ועל פציעתם של נוספים במבצע צבאי נרחב הנעשה בשיתוף המודיעין הפקיסטני נגד ארגוני טרור הפועלים במחוז בלוצ'יסטן. המחוז שואף להתנתק מפקיסטן במטרה להקים ישות לאומית עצמאית יחד עם מחוז חורסן באיראן. בשנים האחרונות נהרגו בעימותים אלימים במחוז יותר מ-15,000 בני-אדם.
--
קמרון – טרור אסלאמי - ניגריה: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בניגריה מסרו על הריסתם של בסיסי טרור אחדים של ארגון "בוקו חראם" במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה.

The Nazi Roots of Hamas
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-5 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע-דקירה נגד כוחותינו הפועלים בגוש-עציון. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 45 טרוריסטים מוסלמים בפיגועי-טרור ובניסיונות לבצע פיגועי טרור.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Center, Milano Square


No comments: