Thursday, November 5, 2015

טרור אסלאמי - 368 הרוגים ביממה האחרונה

226 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 33 הרוגים בתימן; 15 חברי המחתרת הכורדית, 2 חיילים טורקים ואזרח נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים באפגניסטן; 5 שוטרים נהרגו במצרים מפיצוץ של מכונית-תופת; טרוריסט מוסלמי נהרג בחברון;  יותר מ-270 בני-אדם נהרגו בטורקיה בפיגועי-טרור ובקרבות בחודש אוקטובר 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, במאלי, במצרים, בלבנון, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 368 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים אזרחיים בסוריה מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים מסרו על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-חמה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים בצפון מחוז לטקיה, במחוז אידליב, באזור דרעא, בחומס, בחלב ובדרום העיר דמשק. מקורות רשמיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי הצליח להשתלט מחדש על הכביש המוביל לעיר חאלב לאחר 12 ימים שהיה בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית". העיר שהייתה נצורה בשבועיים האחרונים, נפתחה מחדש לתנועת אזרחים וסחורות.

Nazi Collaborators - The Grand Mufti

--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתם של 15 מאנשי המחתרת הכורדית ושל 2 חיילים טורקים בקרבות שהיו ביממה האחרונה באזור הגבול המשותף עם עיראק. כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח מירי של חיילים טורקים ביום נוסף של עוצר כפוי של אזור העיירה סליוואן. בחודש אוקטובר 2015 נהרגו ברחבי טורקיה יותר מ-270 בני-אדם בפיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין המחתרת הכורדית.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתם של 226 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מרבית ההרוגים היו באזור העיר רמאדי. דובר צבאי בעיראק מסר על הרוגים עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים כורדיים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים באזור הרי סינג'אר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתם של 33 בני-אדם בהפצצות אוויריות קשות של הקואליציה הסעודית שנערכו באזור העיר תעז במהלך היממה האחרונה. בחודש אוקטובר 2015 נהרגו בתימן יותר מ-660 בני-אדם בקרבות, בפיגועי-טרור ובהפצצות אוויריות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן; מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ובהתנקשויות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". בחודש אוקטובר 2015 נהרגו באפגניסטן יותר מ-1,300 בני-אדם בפיגועי-טרור ובקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון של אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן. בין ההרוגים היו גם 2 מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה" ובארגון "הטליבאן".
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-4 בנובמבר2015 על הריגתם של 5 שוטרים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. ארגון "המדינה האסלאמית" באזור לקח אחריות על המעשה. בחודש אוקטובר 2015 נהרגו במצרים יותר מ-60 בני-אדם בפיגועי-טרור ובקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון של מצרים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-4 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דריסה בו נפצע באופן אנוש אחד מלוחמי מג"ב שהיו בפעילות מבצעית באזור. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 44 טרוריסטים מוסלמים בשורה אורכה של פיגועי-טרור ובניסיונות לבצע פיגועי טרור נגד אזרחים ישראלים ונגד כוחות-הביטחון.
==
ד"ר יוחאי סלע


==
Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Cenetr

No comments: