Sunday, November 15, 2015

טרור אסלאמי - 483 הרוגים ביממה האחרונה

320 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 26 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 17 חיילים נהרגו בסומליה; 10 הרוגים בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקשמיר, בקמרון, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 483 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-14 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על 4 חיילים איראנים שנהרגו ביממה האחרונה בקרבות בסוריה. דוברים באופוזיציה הסורית מסרו שהפיגוע הקטלני בפריז בו נהרגו כ-130 בני-אדם מחזק את אסד, רוסיה, איראן וחיזבאללה. מי שהקל-ראש בטרור הפלסטיני כלפי ישראל, קיבל טרור קטלני הרבה יותר באירופה ובמקומות נוספים ברחבי-העולם. מי שהקל-ראש בטרור הסכינים נגד האזרחים הישראלים, קיבל מלחמת-עולם בין הברבריזם האסלאמי לבין העולם הדמוקרטי. היום – 15 בנובמבר 2015 – תיפתח ועידת וינה בנוגע למשבר בסוריה. אחדים מהטרוריסטים שתקפו בפריז הגיעו דרך בלגיה ומהמבורג שבגרמניה שם קיימת תשתית גדולה מאוד של ארגוני אסלאם רדיקלי.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים כורדיים בעיראק מסרו ב-14 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-320 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים מאוד בין הכוחות הכורדיים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. כמו כן נמסר שהכורדים הצליחו לכבוש 29 יישובים שהיו בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית". בין ההרוגים היו לפחות 25 שיעים שנהרגו בפיגוע קטלני שהיה באזור העיר בגדאד. הרוגים נוספים היו בהפצצות אוויריות של טורקיה בצפון עיראק נגד יעדים כורדיים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-14 בנובמבר 2015 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובהפצצות אוויריות של הקואליציה הסעודית הפועלת בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים אזרחיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של קרבות עם כוחות-הביטחון שפעלו במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים צבאיים בפקיסטן מסרו ב-14 בנובמבר 2015 על הריגתם של 26 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה פעם נוספת במחוז ווזיריסטן במהלך היממה האחרונה. לפני יומיים נהרגו באזור זה יותר מ-35 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה דומה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-14 בנובמבר 2015 על הריגתם של 17 חיילים מקומיים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שנערכה באזור העיר קיסמאיו.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: