Friday, November 20, 2015

טרור אסלאמי - 448 הרוגים ביממה האחרונה

250 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 26 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו באפגניסטן; 16 אזרחים ו-2 טרוריסטיות מוסלמיות נהרגו בניגריה; 10 חברי המחתרת הכורדית ו-2 אזרחים נהרגו בטורקיה; 2 חיילים וטרוריסט מוסלמי נהרגו בבוסניה; 2 חיילים נהרגו בסעודיה; 2 ישראלים נרצחו בפיגוע טרור בתל-אביב; 2 ישראלים ותושב ערבי נרצחו בגוש עציון בפיגוע טרור; ג'יהאדיסט נהרג באזור בית-אל;  5,700 הרוגים בתימן מאז חודש מרס 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; 448 בני-אדם נהרגו ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו שהניסיונות לגבש הפסקת-אש באזור דמשק נכשלו לחלוטין. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על כ-2,700 אזרחים רוסים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. כ-160 מהם נהרגו במהלך הקרבות. 73 מהם שחזרו לרוסיה נעצרו בידי שירותי-הביטחון של רוסיה.

Nazi Collaborators - The Grand Mufti of Jerusalem Haj Amin el Husseini

--
אירופה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בצרפת מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתו של "המוח" – עבד אל-חמיד אבו-עוד – שעמד מאחורי שורת הפיגועים בפריז בפשיטה שנערכה בפרבר סן-דני ליד פריז, יממה קודם לכן. בהודעה קודמת של רשויות הביטחון בצרפת נמסר כי בפשיטה נהרגו 2 טרוריסטים מוסלמים – אחת מהם הייתה אישה. באיטליה נמסר על מרדף אחרי 5 טרוריסטים מוסלמים המתכננים לבצע פיגועים באיטליה. בשבדיה התנהל מרדף אחרי טרוריסט מוסלמי שעמד לבצע פיגוע. במהלך הימים האחרונים נערכו מאות פשיטות נגד טרוריסטים מוסלמים בצרפת, בבלגיה, בגרמניה, באוסטריה, בספרד ובבריטניה. מאות בני-אדם המזוהים עם האסלאם הרדיקלי נעצרו במדינות הללו – בעיקר בצרפת ובבלגיה. ראש-ממשלת צרפת מסר על אפשרות לביצוע פיגוע טרור כימי או ביולוגי ברחבי צרפת. שבדיה מודה לראשונה שכ-300 מאזרחיה הצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של 250 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזורים רבים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות רשמיים באו"ם מסרו כי מאז חודש מאס 2015 נהרגו בתימן כ-5,700 בני-אדם. גורמים רשמיים בסעודיה מסרו על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסט מוסלמי שפעל במזרח סעודיה.
--
בוסניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בבוסניה מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל בסרייבו. עוד 3 בני-אדם נפצעו בפיגוע. מקור נוסף בבוסניה מסר שהפיגוע התבצע מירי של טרוריסט מוסלמי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של 26 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" וכן על הריגתו של חייל בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים רשמיים בניגריה מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של 16 אזרחים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי 2 טרוריסטיות מוסלמיות מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. במהלך 24 שעות נהרגו ברחבי ניגריה כ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על הריגתם של 10 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 2 אזרחים בסדרה של היתקלויות צבאיות קטלניות שהיו בין הצבא הטורקי לבין אנשי המחתרת הפועלים במזרח טורקיה.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-19 בנובמבר 2015 על רציחתם של 2 אזרחים ישראלים ועל פציעתו של אזרח נוסף בפיגוע-דקירה שהתבצע בזמן תפילה בידי טרוריסט מוסלמי שפעל בתל-אביב. אזרחים ששהו במקום הצליחו להשתלט על הטרוריסט. בגוש-עציון נרצחו 2 אזרחים ותושב מקומי ערבי מירי של טרוריסט מוסלמי. גם במקרה הזה הטרוריסט נתפס בידי אזרחים שהיו במקום. מקורות ביטחוניים מסרו על הריגתו של ג'יהאדיסט מוסלמי במהלך עימותים עם כוחותינו שפעלו באזור בית-אל. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נרצחו 20 ישראלים בפיגועי-טרור והאירועים הקשורים לטרור אסלאמי.  במהלך התקופה הנדונה נהרגו 59 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: