Sunday, May 8, 2016

טרור אסלאמי - 222 הרוגים יממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 52 הרוגים בעיראק; 50 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 22 לוחמים כורדים וחייל נהרגו בטורקיה; 6 הרוגים בלוב בהפגזה על בנגאזי; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; קצין בכיר מאוד חוסל בתימן; התפרסמו תמונות נוספות של אונס ורצח של נשים נוצריות בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בסודאן, בתימן, בסומליה, במאלי, בניגריה, בפיליפינים, בקשמיר, בקווקז, בבנגלדש, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 222 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי הקואליציות הצבאיות השונות הפועלות במרחב הסורי. דוברים צבאיים בארה"ב ובטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בהפצצות אוויריות של שארה"ב וטורקיה. שוב התפרסמו צילומים מזעזעים של אונס ורצח נשים נוצריות ביד מוסלמים בסוריה. הפעם, מדובר על אונס ורצח של צעירה נוצרייה צעירה בת 20 שנאנסה בידי 20 מוסלמים. זהירות: צילומים וסרטים מזעזעים מאוד. בחמש השנים האחרונות קיבלתי במייל מאות סרטונים מזעזעים מאוד על המלחמה בסוריה, בתימן, בסומליה, בסודאן ובמקומות נוספים במזרח-התיכון. הפעם, ורק הפעם, אני מפרסם לינק המדגים היטב את הטרגדיה האכזרית המתחוללת במזרח-התיכון מבית-היוצר של האסלאם הקטלני. כל מוסלמי צריך להרגיש אשם על היותו מוסלמי. אני מקווה שסגן-הרמטכ"ל הישראלי, בטיפשותו הרבה, לא מוביל אותנו להיות עוד קורבן בשרשרת הקורבנות של האסלאם הברברי כפי שהוא היום בעזה, ברמאללה, בדמשק, בבגדאד ובמקומות נוספים במרחב.


Over 70 killed in fighting between Syrian government forces and jihadists

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של 52 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון-עיראק. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק. במהלך היממה האחרונה. עוד 2 מיליון פליטים חדשים בעיראק עד סוף שנת 2016 – כך מזהירים מקורות רשמיים באו"ם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-7 במאי 2016 על חיסולו של קצין בכיר מאוד בצבא התימני הנאמן לקואליציה הסעודית בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר עדן. גורמים נוספים בתימן מסרו על שורה אורכה של תקריות מקומיות עם נפגעים נוספים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים בעיר בנגאזי מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים כנראה עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים רחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – קמרון: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בשורה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו לאורך הגבול המשותף עם קמרון. דוברם בקמרון מסרו שנרשם מאמץ ניכר של הצבא הניגרי להתמודד עם ארגון "בוקו חראם" בצפון ניגריה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בטורקיה מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של 22 מאנשי המחתרת הכורדית, וכן על הריגתו של חייל בשורה ארוכה של תקריות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-7 במאי 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בחבל קשמיר במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו על הפגנות אלימות של מוסלמים בחבל קשמיר לאחר שנודע על החיסול של השלושה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: