Thursday, May 26, 2016

טרור אסלאמי - 260 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 53 טרוריסטים מוסלמים ו-10 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 21 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 15 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בדרום-סודאן; 3 חיילים נהרגו בפקיסטן; הרוג בלבנון; אזרח נהרג בקשמיר; פיגועים וקרובת נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במאלי, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 260 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" במהלך התקפה שנערכה על העיר אל-ראקה בכוחות משותפים עם מאות לוחמים ערבים-סורים המשתפים פעולה עם המיליציות הכורדיות הפועלות בצפון סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם נוספים בהפצצות אוויריות של סוריה ורוסיה נערכו באזור חאלב, אידליב ובצפון מחוז לטקיה. תושבים מקומיים בסוריה מסרו על רגיעה מסוימת בקרבות באזור דמשק ביממה האחרונה.

US Protects Syria Group Who Killed 100+ Civilians - How Many Villages Do They Have To Massacre

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתם של 70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות במהלך המבצע הצבאי לשחרורה של העיר פלוג'ה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות בינלאומיים מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. דובר באו"ם מסר שלמרות ההפצצות הסעודיות הכבדות, הדיונים הנערכים בין שני הצדדים הלוחמים בתימן, לקראת הסכם חתום.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתם של 53 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היומיים האחרונים במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באוטובוס אזרחי באזור העיר קאבול. ארגון "הטליבאן" הכריז על מנהיג חדש לארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב- 25 במאי 2016 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר פשוואר. מקור אחר ציין שהחיילים נהרגו מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים רשמיים בקניה מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה של הצבא הקנייתי שנערכה בדרום סומליה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים - סודאן: מקורות מקומיים בדרום-סודאן מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו בידי טרוריסטים מקומיים. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היה לפחות אדם אחד שנפגע בפעילות צבאית של סודאן האסלאמית שנערכה במחוז קורדופן.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-25 במאי 2016 על חיסולו של אחיינו של טרוריסט מוסלמי סוני הצטרף לארגון "ג'בהת אל-נוסרה". הטרוריסט היה מבוקש על-ידי שלטונות הביטחון של לבנון. אחיינו חוסל על רקע של נקמה עדתית בין השיעים לסונים בלבנון. 
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-25 במאי 2016 על הריגתו של אזרח בידי טרוריסטים מוסלמים מקומיים הפועלים באזור חבל קשמיר. האיש נחטף לפני שהוצא-להרוג בידי חוטפיו.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: