Wednesday, May 18, 2016

טרור אסלאמי - 354 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 130 הרוגים בעיראק; 41 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 6 הרוגים בלוב בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית"; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; הרוג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בניגריה, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 354 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו ביממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. באזור דמשק נהרגו יותר מ-70 בני-אדם בקרבות בין שני ארגוני ג'יהאד על השליטה במבואות הדרומיים של העיר דמשק. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור מחוז דרעא, חומס, אידליב, חאלב, דיר אל-זור, אל-ראקה, בצפון מחוז לטקיה ואזורי הגבול המשותפים בין טורקיה לסוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על גילויו של קבר-המוני בו היו טמונים אלפי חלקי גופות של בני-אדם שנרצחו בידי ארגון "המדינה האסלאמית".

Twin Baghdad blasts : 58 killed by female suicide bomber and car bombing in Iraq capital

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גם במהלך היממה האחרונה התבצעו פיגועי-התאבדות ברחבי העיר בגדאד שגרמו להריגתם של לפחות 60 בני-אדם. בשבוע האחרון נהרגו מאות בני-אדם פיגועי-טרור שהתבצעו בידי טוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת-אזרחים: דוברים של ארגוני המורדים בעיר מיסרטה שבלוב מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם של 6 מאנשיהם ועל פציעתם של 17 נוספים בקרבות שהיו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים במבואות הדרומיים של העיר. האזורים האלה נכבשו לפני כשבועיים בהתקפת פתע של ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם של 41 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קנדהאר במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז קונדוז.
--
פקיסטן – טרור: דוברים משטרתיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם ש 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הכוחות המיוחדים ללוחמה בטרור שפעלו באזור העיר לאהור נגד ארגון המזוהה עם "הטליבאן הפקיסטני".
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתו של אזרח לבנוני במהלך קרבות שהיו בין באזור הגבול המשותף עם סוריה בצפון המדינה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-17 במאי 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

2 comments:

thathe said...

click for more info useful site Website why not try this out image source my blog

Unknown said...

replica bags thailand replica hermes handbags n8v18v0o78 replica bags online shopping india i loved this o6i41x9p36 replica bags replica bags chicago replica bags prada like it n8e60f2c39 7a replica bags philippines