Thursday, May 12, 2016

טרור אסלאמי - 287 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 94 הרוגים בעיראק; 35 טרוריסטים מוסלמים, 12 אזרחים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 15 אזרחים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 4 שוטרים ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; 3 חיילים נהרגו בניגריה; חייל נהרג בקשמיר; חייל רוסי נהרג בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, במאלי, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 287 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות בינלאומיים מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו באזורים אחדים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בהתקפות רבות של הצבא הסורי שנערכו באזור העיר חומס. מקורות אחרים בסוריה מסרו גם על הצלחותיו של ארגון "המדינה האסלאמית" להשתלט על צירים מרכזיים באור מחוז אל-חמה. מקורות צבאיים ברוסיה מסרו על הריגתו של חייל רוסי בהפגזה של ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור חומס.

Multiple car bomb attacks kill over 90 in Baghdad

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של 94 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הכוחות הזרים הפועלים בעיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-100 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בשלושה בפיגועי-תופת קשים מאוד שהיו באזור העיר בגדאד נהרגו לפחות 100 בני-אדם ונפצעו כ-250 נוספים. רבים מההרוגים היו נשים וילדים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות רשמיים בטוניסיה מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של 4 שוטרים ושל 3 טרוריסטים מוסלמים בפעולה משטרתית יזומה שנערכה בעיר הבירה נגד ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור. מקור נוסף מסר שהשוטרים נהרגו מפיצוץ של חגורת-נפץ במהלך הפעולה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים יעים וסונים בתימן מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של 15 אזרחים ושל 2 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של תקריות ופעולות קרביות שנערכו במהלך היממה האחרונה בשלושה אזורים שונים ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ואזרחיים באפגניסטן מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים, של 12 אזרחים וכן על הריגתם של 2 שוטרים בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור בפעולות צבאיות יוזמות של הצבא האפגאני.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים. לא נמסרה זהותם הארגונית של הטרוריסטים מוסלמים שפגעו בחיילים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-11 במאי 2016 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: