Wednesday, May 4, 2016

טרור אסלאמי - 290 הרוגים ביממה האחרונה

165 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 33 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 מוסלמים נהרגו בפועלת תגמול של כפריים בניגריה; 18 לוחמים כורדים נהרגו בהפצצה טורקית בצפון-עיראק; חייל נהרג בפקיסטן; אזרח נהרג בטורקיה מירי של רקטה; חייל אמריקאי נהרג בעיראק; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור דולב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, במצרים, בסומליה, בסודאן, בלבנון, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;  סה"כ 290 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי-סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות ממשלתיים בסוריה מסרו על הריגתם ופציעתם של עשרות בני-אדם בהפגזה של המורדים הפועלים באזור העיר חאלב שפגעו בבית-חולים מקומי. קרבות עם נפגעים היו גם באזור דרעא, דיר אל-זור ובאזורי הגבול המשותפים עם טורקיה. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפגזה טורקית שנערכה על הרקע הריגתו של אזרח טורקי מירי של רקטה שנורתה מהשטח הסורי.

Der AfD-Fahrplan in ein anderes Deutschland

--
עיראק – מלחמת-אזרחים - טורקיה: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתם של 165 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בעיקר בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. עוד נמסר ממקורות צבאים בטורקיה על הריגתם של 18 לוחמים כורדים בהפצצה אווירית של טורקיה שנערכה באזור קנדיל שבצפון-עיראק.
--
ארה"ב – טרור – עיראק; מקורות צבאיים רשמיים בעיראק מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתו של חייל אמריקאי בידי טרוריסטים מוסלמים במהלך פעולה מבצעית שנערכה בצפון עיראק באזור האוטונומיה הכורדית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתם של 33 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה במהלך היממה האחרונה בשיתוף-פעולה עם הכוחות האמריקאים הפועלים באפגניסטן. דובר צבאי מסר שבין ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מפקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתם של 20 מוסלמים משבט הפולאני בפעולת תגמול של אנשי מליציות כפריות הפועלות במרכז ניגריה. הפעולה נערכה בעקבות הריגתם של עשרות נוצרים וכפריים בפשיטות של המיליציות האסלאמיות במהלך השבוע האחרון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתו של חייל אחד ועל פציעתם של 4 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז קוויטה.
--
טורקיה – טרור – סוריה: מקורות תקשורתיים וצבאיים בטורקיה מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתו של אזרח טורקי מירי של רקטה שנורתה לעבר העיר קיליס בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו מהשטח הסורי של הגבול המשותף עם טורקיה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-3 במאי 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דריסה שהתבצע נגד כוחותינו הפועלים באזור דולב שבבנימין. חייל אחד נפצע קשה בפיגוע.
==

ד"ר יוחאי סלע