Monday, November 7, 2011

24 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בסומליה; 11 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בעיראק; 7 הרוגים באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים נוספים בניגריה; 2 חיילים נהרגו בתימן; 2 נוצרים נרצחו בקניה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון שירו לעבר מפגינים שיצאו בעיר חומס למחות נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. גם ביום "חג הקורבן" הצבא הסורי פעל באזורים אחדים נגד הפעילות האופוזיציונית למרות הבטחתו של המשטר כלפי הליגה הערבית להביא לסיומם של אירועי האלימות במדינה ופגיעה באזרחים מצד אנשי כוחות-הביטחון הפועלים למען משפחת אסד. מאז יום שישי ב-4 בנובמבר 2011 ועד לים ראשון ב-6 בנובמבר 2011 נהרגו עשרות בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון ובפעולות יזומות של כנופיות "השביחה" המורכבות בני-העדה העלווית והנאמנות לנשיא אסד. לרגל חג הקורבן המשטר הסורי שיחרר 533 אסירים, אולם מאז שהחלה ההתקוממות העממית בסוריה נגד השלטון העלווי נעצרו לפחות 30,000 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע ליד מסגד השוכן במחוז בע'לאם בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 5 חיילים במארב מתוכנן של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו בצפון-מערב המדינה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בעיר בגדאד בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור. מקור עיראקי נוסף מסר על שלושה מטעני-חבלה שהופעלו בו-זמנית במרכז העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 2 חיילים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי פעילי טרור מוסלמים לעבר כנסייה נוצרית.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתם של 24 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור העיר קיסמאיו הנמצאת בשליטת פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 בנובמבר 2011 על הריגתו של סוכן ממשלתי ו-2 שני נוצרים בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון המדינה. בהתקפה שנערכה בידי פעילי טרור מוסלמים יום קודם לכן, נהרגו 70 בני-אדם ולא 150 כפי שנמסר התקשורת הניגרית ב-5 בנובמבר 2011.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

לוכדי נצחים said...

נקווה שיהיה אפשר יום אחד להתעורר לעולם אחר ושכל ההרג הזה יפסק.