Thursday, March 29, 2012

30 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים בלוב; 6 הרוגים בתימן; 6 הרוגים בסומליה; 4 הרוגים בניגריה; 3 הרוגים בדרום-סודאן; הרוג בקווקז; טרוריסט בכיר נהרג באפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של 30 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים ובתי תושבים במקומות רבים ברחבי סוריה. מקור רשמי מסר על הריגתם של 3 חיילים סורים בעימותים עם אנשי האופוזיציה הלוחמת הפועלת במחוז חומס. שרי החוץ של הליגה הערבית התכנסו במהלך היום בבגדאד כדי לדון בדרכים לסייע לאופוזיציה הסורית. סעודיה וקטאר מעוניינות להעניק סיוע צבאי לגורמי האופוזיציה הנלחמים באסד. מקורות רשמיים בסוריה מסרו שהמשטר הסורי ידחה כל הצעה שיש בה פתרון כפוי על המשטר.
--
אפגניסטן – טרור – אל-קאעידה: מקור צבאי באפגניסטן מסר ב-28 במרס 2012 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון אל-קאעידה הקשור לתנועה האסלאמית הפועלת באוזבקיסטן.
--
פקיסטן – טרור – אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם מירי של אנשי מיליציות אתניות יריבות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים בתימן מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהפגזה שנערכה בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בהפגזה של הצבא התימני על יעדי טרור בצפון המדינה באזור מחוז סעדה.
--
קניה – סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה ובקניה מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפ0עולה צבאית משותפת של סומליה וקניה שפעלו בדרום סומליה.
--
סודאן – צפון-סודאן: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסדרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של לפחות 3 חיילי הדרום בהפצצה אווירית של צפון סודאן על מתקני נפט הנמצאים בדרום.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של אירועי טרור שהתבצעו בצפון ניגריה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
לוב – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתם של 8 בני-אדם נוספים בעימותים קטלניים בין שתי מיליציות הפועלות בדרום לוב.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-28 במרס 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בהיתקלות עם חיילים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: