Saturday, March 10, 2012

55 הרוגים בסוריה; 16 חיילים ופעילי טרור נהרגו בפקיסטן; 12 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעזה; 7 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בניגריה; 4 הרוגים באפגניסטן; 2 חיילים נהרגו בתאילנד; 2 הרוגים בעיראק; 4 טרוריסטים מוסלמים חוסלו בעזה; 10 רקטות קסאם נורו לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 55 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים ובתי תושבים במקומות רבים ברחבי סוריה. במהלך היום נערכו הפגנות רבות בכל רחבי סוריה בהשתתפותם של מאות אלפי בני-אדם לאחר "תפילת יום השישי". תושבים בעיר חומס מסרו כי התחדשו ההפגזות על העיר בידי הצבא הסורי שבעקבותיהן נהרגו לפחות 20 תושבים. מקורות בטורקיה מסרו על עריקתם של 3 קצינים בכירים יחד עם מאות חיילים שעברו למחנות זמניים בטורקיה. הפגנות אלימות היו גם באזור דמשק, שם נמסר על כנופיות "השביחה" שיירו לעבר מפגינים ותושבים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בשתי תקריות שהתרחשו על רקע מלחמות בין מיליציה מוסלמית פרו-ממשלתית לבין מיליציה מוסלמית פרו-טליבאנית.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-9 מרס 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן ליד הגבול עם אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן; מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 7 חיילים ו-9 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בעקבות במהלך מארב שהוטמן לשיירה צבאית בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו בצפון-ווזיריסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של שני מטעני-חבלה שהופעלו בשני מקומות שונים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם (בכיר ו-6 מאבטחים) מירי של פעילי טרור מוסלמים מהעדה השיעית הפועלת בצפון המדינה במחוז סעדה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 3 שוטרים ו-4 אזרחים בסדרה שלך התקפות טרור שנערכו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
תאילנד – טרור: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה על בסיס צבאי בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-9 במרס 2012 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בכירים "בועדת ההתנגדות" מירי של כלי טיס ישראלי. 2 הטרוריסטים תכננו לבצע פיגוע נגד ישראל דרך הגול המצרי. בשעות הבוקר נורו פצצות-מרגמה לעבר ישראל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. במהלך היממה האחרונה נורו לעבר ישראל לפחות 50 רקטות בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. בשעות הערב חוסלו 2 פעילי טרור מוסלמים נוספים ברצועת-עזה בעת ניסיון לשגר טיל נוסף לעבר ישראל. שני טילים יורטו באמצעות "כיפת ברזל". ביממה האחרונה נהרגו לפחות 12 פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה בפעילות אווירית ישראלית. 8 תושבים בישראל נפצעו, אחד מהם קשה, מירי של טילים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: