Saturday, March 31, 2012

42 הרוגים בסוריה; 35 הרוגים בפקיסטן; 9 שוטרים נרצחו באפגניסטן; 6 הרוגים בסומליה; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן; 4 הרוגים בניגריה; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 9 חיסולים-ממוקדים נערכו בתימן בידי ארה"ב מתחילת 2012; 19 אסלאמיסטים נעצרו בצרפת; הרוג בעזה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתם של 30 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים ובתי תושבים במקומות רבים ברחבי סוריה. לאחר "תפילת יום השישי" נערכו הפגנות רבות נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. במקומות נוספים היו עימותים קטלניים בין מפגינים לאנשי כוחות-הביטחון הנאמנים למשטר. הצבא הסורי משיך גם היום להפגיז שכונות אחדות בעיר חומס. במחוז אידליב נכנסו חיילים סורים לכפרים אחדים תוך כדי ירי לעבר בתי התושבים. נמסר על הצתות של בתים בידי חיילים סורים ובידי כנופיות "השביחה" הפועלות למען המשטר. מקורות בלבנון מסרו ב-30 במרס 2012 על מותו של סורי שהגיע ללבנון לאחר שנורה בידי חיילים סורים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו בשני אירועי טרור נפרדים שהתרחשו באפגניסטן במהלך היממה האחרונה. מאז תחילת חודש מרס 2012 נהרגו באפגניסטן 36 חיילי נאט"ו. מאז תחילת שנת 2012 נהרגו באפגניסטן 94 חיילי נאט"ו.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות משטרתיים באפגניסטן מסרו ב-30 במרס 2012 על רציחתם של 9 שוטרים בשנתם בידי עמית ליחידה שכנראה פעל בשירות ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתם של 35 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה של הצבא הפקיסטני שנערכה במחוז אורקזאי.
--
פקיסטן – חיסול-ממוקד אמריקאי: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון ווזיריסטן. בפרלמנט הפקיסטני נערך דיון סוער על מדיניות החיסולים-הממוקדים של ארה"ב הנערכים בפקיסטן. הדיון הזה מעורר סערה גם בקרב דעת-הקהל הפקיסטנית. מאז תחילת שנת 2012 ארה"ב ביצעה 9 חיסולים-ממוקדים בתימן שגרמו להריגתם של עשרות פעילי טרור ואזרחים. האמריקאים פועלים בתימן מבסיס אמריקאי שנמצא בג'יבוטי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בקרבות שפרצו בין מיליציה פרו-ממשלתית לבין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתו של אדם אחד מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 סוהרים במהלך התקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על בית-סוהר במטה לשחרר 14 מחבריהם שנעצרו בידי כוחות-הביטחון של ניגריה.
--
צרפת – טרור אסלאמי: מקורות ביטחוניים בצרפת מסרו ב-30 במרס 2012 על מעצרם של 19 אסלאמיסטים בידי כוחות-הביטחון של צרפת בחשד לפעילות אסלאמית עוינת.
--
ישראל – טרור – רצועת-עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-30 במרס 2012 על הריגתו של מוסלמי מירי של חיילי צה"ל בעת ניסיון פגיעה בגדר המערכת על רקע הפגנות של "יום האדמה".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


2 comments:

Anonymous said...

The subsequent will introduce the there forms of instrument.

When your verify motor gentle is lit, and what should you
do, check with for a mechanic for help?

Feel free to visit my blog; http://profesionalesde.org/members/gaychild/activity/33036/

Anonymous said...

The flex waistband wants a load of buyers.

My blog post: please click the Next page