Friday, March 30, 2012

68 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים באפגניסטן; 7 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים בסומליה; שוטר נהרג בניגריה; 70 הרוגים בלוב בשלושה ימים של קרבות בדרום המדינה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-29 במרס 2012 על מציאתן של כ-50 גופות של תושבים שנורו בידי חיילים סורים במהלך כיבושה של עיירה סורית שהייתה מחוזקת בידי אנשי "הצבא הסורי החופשי". מקורות מקומיים מסרו כי החיילים הסורים רצחו, בזזו והעלו באש את בתי התושבים. עדי ראיה מסרו שגופות רבות עדיין מתגוללות ברחובות. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 2 קולונלים סורים בעיר חאלב מירי של חמושים, וכן באזור העיר חומס נהרגו 2 חיילים מירי של חמושים. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו כי במהלך היום נהרגו לפחות 13 בני-אדם מירי של חיילים סורים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 במרס 2012 על הריגתם של 20 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן על שיירה של כוחות נאט"ו שנעה במערב אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 במרס 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז קוויטה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-29 במרס 2012 על הריגתם של 2 קצינים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 במרס 2012 על הריגתו של קצין משטרה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-29 במרס 2012 על הריגתם של כ-70 בני-אדם בקרבות שפרצו במהלך השבוע האחרון בין מיליציות שבטיות הפועלות בדרום המדינה. מאות בני-אדם נוספים נפצעו בקרבות הללו.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בקשמיר מסרו ב-29 במרס 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון פקיסטני במהלך היתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר. מקור פקיסטני מסר שההרוגים היו צעירים ללא קשר לאף ארגון טרור.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: