Tuesday, March 20, 2012

50 הרוגים נוספים בסוריה; 8 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בסומליה; 5 פעילי טרור נהרגו במלזיה; 4 הרוגים בצרפת; 26 גופות נמצאו באפגניסטן; הרוגה בסודאן; הרוג בטורקיה; 2,000 הרוגים בתימן בהתקוממות נגד הנשיא לשעבר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים במפרץ ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות האופוזיציה הלוחמת לבין חיילים סורים בשכנות אל-מאזה בלב דמשק. בתחילה נמסר על 80 הרוגים בדמשק, אולם הטלוויזיה הסורית מסרה רק על 4 הרוגים בקרבות הללו. לאורך כל הלילה נמשכו הקרבות הקשים שבמהלכם הצבא הסורי הפעיל מסוקי קרב כדי לסייע לכוחות הנמצאים על הקרקע. כמו כן נמסר על מספר הרוגים גבוה מאוד ביום הקדום בו נהרגו לפחות 57 בני-אדם בכל רחבי סוריה בעימותים קטלניים שפרצו בדרעא, בדיר אל-זור, בחומס ובחאלב. בדרעא נהרגו לפחות 8 חיילים סורים ממארב שטמנו להם אנשי האופוזיציה הלוחמת. בדיר אל-זור היו עימותים קטלניים לאורך כל היממה האחרונה. גורם באופוזיציה הסורית מסר כי ביממה האחרונה נהרגו לפחות 50 בני-אדם ברחבי סוריה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בקרבות שפרצו בין כוחות הצבא לפעילי הארגון הפועלים בצפון ווזיריסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן. כמו כן נמסר על מציאתן של 26 גופות של אנשים שכנראה הוצאו להורג לאחר עינויים קשים באזור במחוז חייבאר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 2,000 בני-אדם ועל 22,000 פצועים במהלך ההתקוממות העממית שפרצה נגד הנשיא הקודם עלי עבדאללה סלאח.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות שפרצו בין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין חיילים הממשלה הפועלים בעיר מוגדישו ליד ארמון הנשיאות.
--
סודאן – קורדופאן; מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתה של אישה אחת בהפצצה אווירית של צפון סודאן האסלאמית שנערכה במחוז דרום קורדופאן.
--
מלזיה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים במלזיה מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים שהתכוונו לבצע פיגוע טרור במדינה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה סמרו ב-19 במרס 2012 על הריגתו של אדם אחד בן העדה הכורדית כנראה מירי של שוטרים טורקים שפעלו נגד מפגינים כורדים שהביעו מחאה במזרח המדינה.
--
צרפת – טרור: מקורות תקשורתיים בצרפת ובישראל מסרו ב-19 במרס 2012 על הריגתם של 4 יהודים מירי של פעילי טרור שפעלו בעיר טולוז נגד בית-ספר יהודי. בין ההרוגים ישראלי ושני בניו הקטנים. ההרוגה הרביעית הייתה בתו של מנהל בית-הספר היהודי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: