Friday, October 30, 2015

טרור אסלאמי - 230 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 64 הרוגים בעיראק; 19 הרוגים בתימן בהפצצה סעודית; 16 הרוגים בסודאן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחברון; 38 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ברחבי-ישראל מאז תחילת חודש אוקטובר 2015; ביום ראשון יערכו בחירות נוספות בטורקיה; אפגניסטן הזמינה את רוסיה להצטרף למלחמה נגד הטרור אסלאמי באפגניסטן; פיגועים וקרובת נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בניגריה, בפיליפינים, בקשמיר, בתימן, בסודאן, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 230 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים ארגוני הג'יהאד שנפגעו בהפצצות אוויריות קשות אמוד באזור מחוז אידליב. קרבות עם נפגעים נוספים היו גם באזור צפון מחוז לטקיה, בדרעא, בדיר אל-זור, בראקה, בחומס, באל-חמה ובאזורים הכורדיים בצפון סוריה הנמצאים ליד הגבול עם טורקיה. באזור דמשק נהרגו 8 בני-אדם לפחות בהתקפה אווירית שערך הצבא הסורי במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים באופוזיציה הסורית מסרו שנציגיהם לא הוזמנו להשתתף בועידת וינה בנוגע לסיום מלחמת-האזרחים בסוריה בה תשתתף גם איראן בהזמנתה של ארה"ב. מקורות נוספים בסוריה מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להרוג יותר מ-200 עריקים משורותיו שביקשו להצטרף לארגון "ג'בהת אל-נוסרה" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה הפועל בסוריה. ביום ראשון ב-1 בנובמבר 2015 יערכו בחירות נוספות בטורקיה – סקרים אחרונים מראים על ניצחון ברור של מפלגתו של ארדואן. המשמעות היא – סבל נוסף לעם הטורקי ולעם הכורדי.

The Nazi Figure Behind The Middle Eastern Conflict

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של לפחות 64 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על נפילתם בשבי של כ-40 לוחמי הפשמרגה של האוטונומיה הכורדית בעיראק בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו כי במהלך היממה האחרונה נערכו 13 התקפות-אוויריות נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של 19 בני-אדם בהפצצות של קואליציה הסעודית שנערכו ביממה האחרונה באזור מחוז סעדה הנמצא ליד הגבול עם סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 באוקטובר 2015 על הריגתם של 4 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" הפועל במחוז פקטייה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור הגבול המשותף עם פקיסטן. דוברים רשמיים באפגניסטן מסרו שהחיסול הנוכחי היה רמז אמריקאי לממשל האפגאני על רקע בקשתו של נשיא אפגניסטן מנשיא רוסיה להצטרף למלחמה נגד הטרור האסלאמי באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים בפקיסטן מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה ביממה האחרונה באזור העיר קראצ'י. אזורים אחדים ברחבי העיר עדיין נמצאים בשליטתו של ארגון "הטליבאן הפקיסטני".
--
סודאן – טרור – אתיופיה: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של 16 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים אתיופים שפעלו באזור הגבול המשותף. גורמים רשמיים בסודאן אישרו כי במהלך הימים האחרונים פרצו קרבות בין אזרחים סודאנים לבין המיליציה האתיופית החמושה הפועלת באזור הגבול המשותף בין שתי המדינות.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במרכז המדינה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-29 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בחברון בעקבות 2 ניסיונות לבצע פיגועי-דקירה נגד כוחותינו ונגד תושבים יהודים המתגוררים בעיר. מאז ה-1 באוקטובר 2015, התבצעו ברחבי ישראל יותר מ-44 פיגועי-דקירה. במהלך התקופה הנדונה נהרגו 38 טרוריסטים מוסלמים. 14 אזרחים ישראלים ותושבים נהרגו בפיגועי טרור אסלאמיים ובאירועים הקשורים לטרור אסלאמי.
==
ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, a day of fog



No comments: