Wednesday, October 28, 2015

טרור אסלאמי - 253 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים בלוב; 11 הרוגים בתימן; 7 חיילים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים במאלי; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באזור חברון;  2 הרוגים באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו בקשמיר; ריצ'ארד לייקין מת מפצעיו בירושלים; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בלוב; מפקד בכיר בארגון חיזבאללה, היטלר יוסוף ברו, חוסל בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים; בלוב, במצרים, בתימן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 253 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בסוריה מסרו שרוסיה הרחיבה את ההפצצות אוויריות גם לאזור דרעא בדרום סוריה. דוברים נוספים מסרו על נפגעים נוספים במהלך היממה האחרונה באזור העיר דרעא, בחומס, בחאלב, בדיר אל-זור, בצפון לטקיה, בדרום דמשק במחוז אידליב. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי, מפקד בכיר בארגון חיזבאללה בשם "היטלר יוסוף ברו", בן 47, שנפגע מירי של מתנקש בלבנון ביום ראשון האחרון.

Hitler, The Mufti Of Jerusalem And Modern Islamo Nazism

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של 120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. פיגועים היו גם באזור העיר בגדאד וגם נגד בני העדה השיעית.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין מיליציות סוניות חמושות למיליציות שיעיות חמושות. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 בני-אדם בהפצצה סעודית שפגעה בקליניקה רפואית בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "אנסאר אל-שריעה" בקרבות עם כוחות-הביטחון של לוב הפועלים באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתם של 19 חיילים וקצינים באזור העיר טריפולי בעקבות הפלתו של מסוק צבאי בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור. קרבות כבדים היו באזור בעקבות הפלתו של המסוק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 עובדי סיוע אפגאנים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – אפגניסטן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" מירי שהתבצע בגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
מאלי – טרור: מקורות באו"ם מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 אזרחים ושל 2 אנשי או"ם מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים באזור העיר קידאל. האו"ם גינה את האירוע, וכך למעשה הדבר נודע לתקשורת הבינלאומית.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר. בהיתקלות נהרג חייל הודי אחד.
--
ישראל – טרור: מקורות רפואיים בישראל מסרו ב-27 באוקטובר 2015 על מותו מפצעיו של אזרח ישראלי, ריצ'ארד לייקין בן 76, שנפגע בפיגוע שהיה בארמון הנציב לפני שבועיים. לייקין היה ידוע כאיש-חינוך שהטיף ופעל לדו-קיום בין ערבים ליהודים. מאז ה-1 באוקטובר 2015, נהרגו ברחבי-ישראל 13 אזרחים ישראלים בפיגועי-טרור אסלאמיים. מקורות צבאיים בישראל מסרו על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים במהלך 2 ניסיונות לבצע פיגועי-דקירה נגד כוחותינו הפועלים באזור. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו 35 טרוריסטים מוסלמים ברחבי ארץ-ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע Tel Aviv - Cenetr. Yesterday, after the rain

No comments: