Tuesday, October 27, 2015

טרור אסלאמי - 336 הרוגים ביממה האחרונה

97 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 89 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 36 הרוגים בתימן; 25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 7 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו בטורקיה; 4 הרוגים בקמרון בפיגוע אסלאמי; 3 הרוגים בקשמיר הפקיסטנית; הרוג בסעודיה;  טרוריסט מוסלמי וג'יהאדיסט נהרגו בחברון; יותר מ-40 פיגועי-דקירה היו בישראל בחודש האחרון; פיגועים וקרובת נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים; בלוב, בסומליה, בתימן, בניגריה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 336 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על סרטון חדש של ארגון "המדינה האסלאמית" בו נראה חייל סורי מוצא-להורג באמצעות טנק בעודו בחיים. בשאר אל-אסד מסר שהוא שוקל בחירות חדשות בסוריה, אולם רק לאחר ניצחון ברור על ארגוני הטרור.

Nazi Collaborators - The Grand Mufti

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 89 בני-אדם בסדרה נוספת של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 36 בני-אדם בקרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר תעז בין מיליציות סוניות למיליציות שיעיות. כמו כן נמסר על הפצצות אוויריות של הקואליציה הסעודית שנערכו באזור ושגרמו לנפגעים רבים נוספים. בסעודיה נהרג אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד מקומי.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. במהלך הפעולה נעצרו 15 טרוריסטים מוסלמים נוספים.
--
טורקיה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" וכן על הריגתם של 2 שוטרים בפעולה צבאית יזומה שנערכה נגד חברי הארגון הפועלים בדרום-מזרח טורקיה;
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 97 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" במבצע צבאי נרחב שנערך במחוזות אחדים ב-24 השעות האחרונות.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בחבל קשמיר הפקיסטני בידי חיילים הודים שפעלו מאזור חבל קשמיר ההודי.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים רשמיים בקמרון מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 באוקטובר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דקירה שהתבצע באזור העיר חברון. בעקבות הפיגוע נפצע באורח קשה חייל צה"ל. באזור חברון נהרג ג'יהאדיסט חבר הכנופיות הערביות מרי של חיילי צהל – הג'יהאדיסט היה קרוב משפחתו של הטרוריסט שביצע את פיגוע-הדקירה בו נפצע קשה חייל צה"ל. מאז תחילת חודש אוקטובר 2015, התבצעו ברחבי ישראל יותר מ-40 פיגועי-דקירה על רקע פעילות טרוריסטית אסלאמית נגד אזרחים וחיילים ישראלים. במהלך התקופה הנדונה נהרגו 32 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים בכל רחבי ארץ-ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Center, Milano Square

No comments: