Monday, October 26, 2015

טרור אסלאמי - 351 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בתימן; 95 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-10 חיילים נהרגו באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 הרוגים בפקיסטן; טרוריסטית מוסלמית נהרגה בחברון; 1,000 אנשי חיזבאללה נהרגו בסוריה מאז שנת 2011; 3 פיגועי-דקירה היו בישראל ביממה האחרונה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 351 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שנערכו במהלך היממה אחרונה בעיקר באזור העיר חאלב. מקור אזרחי מקומי מסר על שבקרבות נהרגו עשרות חיילים סורים לצד טרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד הפועלים באזור כולו. אזרח ערבי-ישראלי עבר לסוריה במצנח-רחיפה. בשל מזג-האוויר הקשה השורר בסוריה, מצבם של ואזרחים והפליטים שנותרו בסוריה מחמי מיום ליום. רשתות ערביות בלבנון מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה נהרגו יותר מ-1,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה".

THE NAZIS AND THE PALESTINIAN MOVEMENT

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתם של 95 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאים רשמיים בעיראק מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בהפצצות אוויריות ובקרבות שהיו בעיקר במחוז אל-אנבר. מקרות באחרים בעיראק מסרו כי במהלך היממה אחרונה נהרגו לא יותר מ-40 בני-אדם.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית מירי של כוחותינו במהלך ניסיון לבצע פיגוע דקירה באזור מערכת המכפלה שבחברון. במהלך היום נמסר על פיגוע-דקירה נוסף בו נפצע אזרח ישראלי שהיה בדרכו ליישוב מיצד. בשעות הערב נמסר על פיגוע-דקירה בצומת אריאל שבמהלכו נפצע ישראלי באורח קשה – הטרוריסט המוסלמי הצליח להימלט, אך נלכד לאחר שעות אחדות. מאז ה-1 באוקטובר 2015, היו ברחבי ישראל כ-40 פיגוע-דקירה. 12 ישראלים נהרגו במהלך החודש האחרון באירועים שונים. 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ברחבי המדינה. 14 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים נהרגו בעזה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה הקודמת בצפון-מערב תימן. גורמים נוספים מסרו שבאזור אחד נהרגו יותר מ-40 בני-אדם בהפצצה שנערכה במשך דקות ספורות בלבד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם טורקמניסטן. דובר צבאי רשמי אישר את הדיווח על הריגתם של 10 חיילים במהלך הפעולה שנערכה באזור. ארגון הטליבאן מסר על פגיעה קטלני בשני טנקים של הצבא האפגאני באזור.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ובהיתקלויות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקור תקשורתי אחד מסר שמרבית התקריות שהיו במהלך היממה האחרונה כוונו נגד יעדים שיעים.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-25 באוקטובר 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הצבא הקנייתי שפעל באזור הגבול המשותף עם סומליה.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Yehoshua Park

No comments: