Thursday, October 15, 2015

טרור אסלאמי - 374 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 90 הרוגים בדרום-סודאן; 70 טרוריסטים מוסלמים ו-29 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 49 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בפקיסטן;  12 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 7 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בניגריה בפיגוע טרור אסלאמי: 6 הרוגים במאלי בפיגוע טרור אסלאמי; 2 הרוגים במצרים בפיגוע אסלאמי; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בירושלים; החרם האזרחי על האוכלוסייה המוסלמית הולך ומתרחב בישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בצ'אד, בקמרון, תימן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 374 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים אזרחיים בסוריה מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברי ארגון "המדינה האסלאמית" מסרו כי במהלך הפצצות אמריקאיות נגד הארגון נהרגו שניים ממפקדיו הבכירים. כמו כן נמסר על שני קצינים איראנים נוספים שנהרגו במהלך קרבות שהיו עם ארגוני הג'יהאד הפועלים בסוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בעשרות יישובים ברחבי סוריה – בעיקר בערים הגדולות כמו חאלב, חומס, דרעא, דיר אל-זור, דמשק ואל-חאמה.

תימן - עוד מדינה ערבית בקריסה
--
ישראל – טרור אסלאמי: בעקבות פיגועי הטרור הקטלניים שהתבצעו בידי מוסלמים נגד אזרחים ישראלים, נמסר ברשתות החברתיות בישראל ב-14 באוקטובר 2015 על חרם מוחלט של הציבור היהודי כלפי הציבור המוסלמי המתגורר ברחבי הארץ. קריאות רבות הועלו ביממה האחרונה על הרחבת החרם היהודי למגוון רחב של תחומים ונושאים הקשורים לציבור המוסלמי המתגורר בישראל. מקורות משטרתיים בישראל מסרו במהלך היום על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בעקבות ניסיון לבצע פיגוע דקירה באזור שער שכם ובעקבות פיגוע דקירה בתחנה המרכזית בעיר. בעשרת הימים האחרונים היו 22 פיגועי-דקירה ברחבי ישראל.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 49 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי נוסף מסר על עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנהרגו בהפצצות אוויריות שנערכו באזור מחוז אל-אנבר במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 12 מחברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז האקארי בדרום-מזרח טורקיה.דובר צבאי טורקי מסר שהפעילות הצבאית במחוז תימשך גם בימים הבאים. לפני ימים אחדים הכריזה המחתרת הכורדית על הפסקת-אש חד-צדדית לקראת החירות העתידות להתקיים בטורקיה ב-1 בנובמבר 2015.
--
תימן מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן (לא צבאיים) מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה אחרונה. מקורות נוספים מסרו על נפגעים רבים נוספים במהלך היממה אחרונה בפעילות צבאית יזומה של הקואליציה הסעודית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוז גאזני בדרום אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 29 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעל דרומית למחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 אזרחים ושל 3 טרוריסטים מוסלמים בשני פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בפקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של 3 מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור העיר מיידוגורי.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועלים בצפון ניגריה.
--
דרום-סודאן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ועל פציעתם של 150 נוספים בסדרה של קרבות בין שתי מיליציות שבטיות חמושות הפועלות בצפון המדינה ליד הגבול עם סודאן האסלאמית. דובר נוסף מסר על הריגתו של ראש המחוז במהלך הקרבות. דובר צבאי בדרום-סודאן כי נשלחו לאזור רבבות חיילים כדי לשמור על הסדר במחוז.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-14 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 6 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Einstein St

No comments: