Sunday, October 25, 2015

טרור אסלאמי - 244 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 53 הרוגים בעיראק; 47 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 17 הרוגים בתימן; 9 הרוגים בלוב; 7 אזרחים, 4 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים בניגריה בפיגוע-התאבדות; 3 שוטרים ופוליטיקאי מקומי נהרגו במצרים; 2 אנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; הרוג בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג במעבר-הגלבוע; ישראלי מת מפצעיו בפיגוע שהיה ב-2014; פיגועם וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בלוב, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 244 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היום. דוברים רשמיים בסוריה מסרו על הצלחות אחדות באזור העיר חאלב בקרבות נגד ארגוני המורדים והג'יהאד הפועלים באזור. דובר נוסף מסר על עשרות רבות של נפגעים במהלך היממה האחרונה באזור העיר חאלב.  כמו כן נמסר שהצבא הסורי הצליח לכבוש כפרים קטנים במחוז. מנהגי ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בעיר חאלב נהרג בקרבות. דובר ארגון "המדינה האסלאמית" מסר שהארגון הצליח לכבוש נקודות חשובות במחוז חאלב במהלך היממה האחרונה.


Hitler's pet dog and Palestinian NAZI leader, Hajj Amin al-Husseini
--
עיראק - מלחמת-אזרחים:  מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 53 בני-אדם ביום נוסף של קרבות שהיו בעיקר בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקור צבאי עיראקי מסר על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי המדינה. דובר צבאי נוסף מסר על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים נוספים במהלך היממה האחרונה בהתקפות אוויריות.
--
ישראל -  טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע-דקירה במעבר-הגלבוע. ניסיון נוסף שנכשל התבצע בירושלים. מת מפצעיו הרב חיים יחיאל רוטמן שנפצע בפיגוע בהר-נוף ב-18 בנובמבר 2014.  מאז ה-1 באוקטובר 2015 התבצעו בישראל כ-37 פיגועי-דקירה. במהלך התקופה הנדונה נהרגו 12 מתושבי המדינה (כולל אלה שנפגעו בשל טעות בזיהוי). 29 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ברחבי ארץ-ישראל. 14 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים נהרגו בעזה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 12 מאנשי המיליציות הסוניות הפועלות נגד המיליציות השיעיות. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 אזרחים מפיצוץ של מוקש.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 9 אזרחים מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר אזרחים באזור העיר בנגאזי בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 47 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 אזרחים, 4 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 שוטרים בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות נוסף שהתבצע בידי טרוריסטית מוסלמית מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתו של פוליטיקאי אסלאמיסט מקומי בידי מתנקש שפעל בצפון-סיני.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים בסוריה מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי המזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-הקווקז.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 באוקטובר 2015 על הריגתו של אדם אחד בהפרה נוספת של חיילים פקיסטנים שביצעו ירי מכוון לעבר קשמיר ההודית.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Brodezki

No comments: