Thursday, October 8, 2015

טרור אסלאמי - 355 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 58 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 50 טרוריסטים מוסלמים, 17 אזרחים ו-9 חיילים נהרגו בניגריה; 7 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 מחברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 2 נשים נהרגו במצרים; 2 הרוגים בסומליה; שוטר נהרג בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בקרית-גת; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בתימן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 355 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו על עשרות הרוגים נוספים בהפצצות אוויריות של רוסיה שנערכו בעיקר באזור חומס ואל-חמה. רוסיה שיגרה 26 טילי-שיוט מהים-הכספי לעבר מטרות במחוז אידליב וחומס.

התקפה אווירית בסוריה - פורסם ב-7 באוקטובר 2015

מקורות רשמיים בבריטניה מסרו שחיל-האוויר הרוסי הפועל בסוריה הורג בעיקר אזרחים ולא טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". אנשי-דת בסעודיה קראו למוסלמים לפתוח במלחמת-ג'יהאד נגד סוריה ורוסיה. גורמים צבאיים בלבנון מסרו על פציעתם של 5 חיילים מירי של פצצת מרגמה שנורתה כנראה בטעות מאזור הגבול המשותף עם סוריה.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות ניסיון לבצע פיגוע רב-נפגעים בקרית-גת  עם נשק שנחטף זמן קצר לפני כן. תושבים מקומיים שנאבקו עם הטרוריסט, הזעיקו את אנשי המשטרה שהצליחו לנטרל אותו לאחר זמן קצר. בשעות הבוקר היה פיגוע דקירה בירושלים ובשעות הערב היה פיגוע דומה בפתח-תקווה. בשני המקרים, שני הטרוריסטים המוסלמים נתפסו בידי כוחות-הביטחון. נמסר על שלושה ישראלים פצועים באירועי הטרור הללו. כנופיות ערביות התפרעו בלוד במהלך הלילה האחרון. נתניהו ביטל את ביקורו בגרמניה. כמו כן, נתניהו אסר רק על חברי-כנסת יהודים לעלות להר-הבית.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמי". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים תקשורתיים אחרים בעיראק מסרו כי במהלך היום נהרגו לא יותר מ-50 בני-אדם (סביר להניח שהם צודקים). מתקן לזיקוק נפט הוצת באזור העיר כירכוך. הצבא העיראקי הצליח לכבוש חלקים אחדים מאזור העיר רמאדי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר צנעא. מקורות נוספים בתימן מסרו על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו באזורים אחדים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. אך עדיין לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים. ארגון "אמנסטי" מסר שסעודיה ביצעה פשעי-מלחמה בתימן.  המיליציות השיעיות בתימן מסרו שהן מסכימות לתוכנית-השלום של האו"ם.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 מחברי המחתרת הכורדית במהלך ניסיון לפגוע מתחם משטרתי הנמצא בדרום-מזרח טורקיה. 14 חיילים טורקים נפצעו בהתקפה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של 58 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ב-34 מחוזות ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" ועל הריגתם של 9 חיילים בסדרה של קרבות קשים שהיו בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 17 בני-אדם בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו בצפון ניגריה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים מחוץ למצרים מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתן של 2 נשים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון-סיני.
--
הודו – קשמיר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתו של שוטר בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בחבל קשמיר ההודי.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-7 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו. בין ההרוגים היה אחיינו של נשיא סומליה.
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Yehoshua Park


1 comment:

roathoan said...

navigate hereGet More Information More about the authortry this great post to readyou can try here