Friday, October 23, 2015

טרור אסלאמי - 240 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 21 טרוריסטים מוסלמים, שוטר ופקיד בכיר נהרגו באפגניסטן; 20 בני-אדם ו-5 חיילים סעודים נהרגו בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-3 ילדים נהרגו במצרים; 20 הרוגים בניגריה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים; 8 הרוגים בקמרון בפיגוע אסלאמי; 6 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בצ'אד; חייל אמריקאי נהרג בעיראק; טרוריסט מוסלמי נהרג בבית-שמש; 6,000 הרוגים בתימן מאז חודש מרס 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בפיליפינים, הקשמיר, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 240 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים אזרחיים בסוריה מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים נוספים בסוריה מסרו שמאז שהחלו ההפצצות הרוסיות בחודש ספטמבר 2015, נפגעו 3 בתי-חולים. גורם רשמי רוסי מסר שבלי המעורבות הישירה של רוסיה, אסד היה נוחל מפלה כבדה מול ארגון "המדינה האסלאמית". כמובן שהכוונה הייתה לארגוני האופוזיציה והג'יהאד הפועלים באזור אל-חמה, חומס, אידליב וצפון מחוז לטקיה.


הסבר על המצב בסוריה ב-4 דקות

--
ישראל - טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ועל פציעתו של טרוריסט מוסלמי שני שביצעו פיגוע-דקירה באזור העיר בית-שמש. השניים ניסו לעלות לאוטובוס אזרחי, אך הם נהדפו בידי הנוסעים. מאז תחילת חודש אוקטובר 2015, היו ברחבי ישראל כ-35 פיגועי-דקירה. במהלך התקופה הנדונה, נהרגו 11 תושבים ישראלים ו-28 טרוריסטים מוסלמים. בעזה נהרגו 14 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.

--
עיראק – מלחמת-אזרחים – ארה"ב: מקורות תקשורתיים עצמיים בעיראק מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 50 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דובר צבאי בעיראק מסר על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על מציאתן של 365 גופות ב-19 קברי-אחים של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר בייג'י. דובר צבאי אמריקאי מסר שכוחות אמריקאים הפועלים בעיראק הצליחו לחלץ עשרות יזידים וכורדים מידי ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. בפעולה נהרג חייל אמריקאי אחד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 5 חיילים סעודים בהתקפה של אנשי המיליציות השיעיות הפועלות באזור רובעה. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו בעיקר באזור העיר צנעא. מקורות נוספים מסרו על 20 הרוגים בקרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר תעז. גורמים נוספים בתימן מסרו כי מאז שהחלה המלחמה בחודש מרס 2015, נהרגו עד כה יותר מ-6,000 בני-אדם.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 ילדים מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. דובר צבאי רשמי במצרים מסרו על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון-סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות אווירית יזומה שנערכה בגבול המשותף בין אפגניסטן לפקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של מנהל-מחוז בכיר ושוטר בפיגוע שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 אזרחים בשתי פעולות טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים מקומיים בניגריה מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 20 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-22 באוקטובר 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שכנראה הגיעו מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv. Brodezki St


No comments: