Sunday, October 18, 2015

טרור אסלאמי - 231 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 55 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 11 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלבנון; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בירושלים ובחברון; 3 הרוגים בלוב בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים; שוטר נהרג במצרים מפיצוץ של מטען-חבלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, בקשמיר, בתימן, במצרים, בלבנון, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 231 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות נוספות שהיו לאורך כל הממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. קרבות עם נפגעים רבים היו ליד הגבול עם לבנון, במחוז אידליב, בחומס, בדרעא, בלטקיה, בחאלב ובצפון-מזרח סוריה. גורמים אזרחיים נוספים מסרו המתקפה המשולבת של רוסיה, איראן וסוריה עדיין אינה זוכה להישגים מרשימים. כ-2,000 חיילים איראנים נמצאים כרגע בסוריה כדי לסייע למשטר הסורי. פוליטיקאית גרמניה נדקרה באורח-קשה בעיר קלן בידי טרוריסט גרמני על רקע משבר הפליטים והמהגרים בגרמניה.


מדיניות החיסולים-הממוקדים של ארה"ב: לא תאונה אלא כוונה.

--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בעקבות מפיגועי-דקירה שהיו בחברון ובירושלים. פיגוע-דקירה חמישי התבצע בידי טרוריסט מוסלמי בחברון שנפצע קשה מירי של כוחותינו שהיו המקום. מאז תחילת חודש אוקטובר 2015 היו כ-32 פיגועי דקירה בישראל; 7 ישראלים נהרגו וכ-20 נפצעו באורח קשה מאוד; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתקופה הנדונה; 13 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים נהרגו בעזה; ברשתות החברתיות בישראל מתגברת הקריאה להרחיב את החרם על האוכלוסייה המוסלמית; קבוצות של אזרחים מתארגנות כדי לסייע לבעלי-העסקים בירושלים; קבוצות נוספות מתארגנות כדי לסייע בשמירה על מוסדות חינוך ברחבי הארץ.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 11 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית אווירית של טורקיה שנערכה באזור הגבול המשותף עם איראן.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 55 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים שיעים בפעילות אווירית יזומה של סעודיה שנערכה באזור העיר צנעא במהלך היממה האחרונה. מקורות בתימן מסרו שאלפי חיילים סודאנים יגיעו לתימן כדי לסייע במלחמה נגד המורדים השיעים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" לבין כוחות-הביטחון של לוב הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים ושל 3 אזרחים ביום של קרב נגד ארגון הטליבאן שנערך במזרח אפגניסטן. שוחררה עובדת-סיוע מגרמניה שנחטפה לפני חודשיים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בעקבות ניסיון לחדור לגבול הלבנוני באזור הגבול המשותף עם סוריה. החמישה נהרגו בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה".
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז; מקורות צבאיים רשמיים בסוריה מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה האחרונה. כל הארבעה היו מעורבים ברציחתו של אימאם מתון לפני ימים אחדים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-17 באוקטובר 2015 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון-סיני בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Friday morning


No comments: