Saturday, October 31, 2015

טרור אסלאמי - 469 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 118 הרוגים בעיראק; 100 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה נהרגו באפגניסטן; 40 הרוגים בניגריה; 26 גולים איראנים נהרגו עיראק; 20 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 2 הרוגים בטורקיה בפיגוע אסלאמי; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בירושלים; אימאם חוסל בלוב; 6 שוטרים נפצעו במצרים מפיצוץ של מכונית-תופת; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ברחבי ישראל באז תחילת חודש אוקטובר 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בניגריה, בסודאן, בלוב, במצרים, בלבנון, במאלי, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 469 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות היו ברוב הערים במרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 95 בני-אדם שנפגעו בהפצצה סורית שהתבצע ליד דמשק במתחם מסחרי המנוהל בידי המורדים באזור דומא. יותר מ-200 בני-אדם נוספים נפצעו באירוע – רבים מהם במצב קשה עד אנוש. בווינה נפתחה "ועידת סוריה" בהשתתפותן של כ-17 מדינות. גורמים דיפלומטיים מסרו שרוסיה וסעודיה החליפו רשימות של ארגוני אופוזיציה "הראויים" להשתתף בדיונים על עתידה של סוריה. לרבים מהמשתתפים ברור שהדיונים יעסקו בעיקר בעתידו של בשאר אל-אסד לטווח הקצר והארוך.  ארגונים לזכויות אדם מסרו כי בחודש האחרון נהרגו יותר מ-600 בני-אדם בהפצצות של רוסיה ברחבי סוריה.  ראפר גרמני שחור שהצטרף לארגון "המדינה האסלאמית" נהרג בסוריה בהפצצה אמריקאית.

Copy of Nazi Collaborators The Grand Mufti of Jerusalem Haj Amin el Husseini

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 118 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בעיראק מסרו על הריגתם של 26 גולים איראנים מטיל שנורה לעבר מחנה בו הם שוהים הנמצא בצפון עיראק.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 פעילים סורים-כורדים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שחדרו מסוריה לטורקיה. 2 ההרוגים היו ידועים בפעילותם נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן -  מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו באזור העיר תעז. גורמים נוספים בתימן מסרו על עשרות נפגעים נוספים בקרבות בין המיליציות הסוניות החמושות לבין המיליציות השיעיות החמושות הפועלות בדרום המדינה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של אימאם שפעל נגד ארגון "המדינה האסלאמית" מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על מטוס קרב שערך הפצצות אוויריות באזור העיר סירת נגד מטרות של ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – אל-קאעידה: מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 100 עד 160 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בהתקפה משולבת של הצבא האמריקאי והצבא האפגאני על בסיס אימונים גדול של ארגון אל-קאעידה הנמצא בדרום אפגניסטן. גורמים נוספים בארה"ב מסרו כי במהלך הפעולה הצבאית נערכו כ-63 התקפות אוויריות אמריקאיות על מתחם האימונים של ארגון "אל-קאעידה" במהלך הימים האחרונים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 20 חיילים, שוטרים, טרוריסטים מוסלמים ואזרחים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בפקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על פציעתם של 6 שוטרים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-סיני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות אזרחיים בניגריה מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 40 עד 100 בני-אדם בהתקפה קשה מאוד של ארגון "בוקו חראם" שנערכה בצפון ניגריה. גורמים נוספים מסרו שזו הייתה אחת מההתקפות הקשות ביותר שידע האזור בתקופה האחרונה.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-30 באוקטובר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בירושלים בעקבות 3 ניסיונות לבצע פיגועי-דקירה וירי נגד כוחותינו הפועלים בעיר. מחבל נוסף נתפס בעיר. מאז ה-1 באוקטובר 2015, התבצעו ברחבי ישראל יותר מ-47 פיגועי-דקירה. במהלך התקופה הנדונה נהרגו 40 טרוריסטים מוסלמים. 14 אזרחים ישראלים ותושבים נהרגו בפיגועי טרור אסלאמיים ובאירועים הקשורים לטרור אסלאמי.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Cenetr, After the storm


No comments: