Tuesday, June 28, 2016

טרור אסלאמי - 220 הרוגים ביממה האחרונה

93 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 12 אזרחים ו-8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בשני פיגועי-התאבדות בלבנון; 2 הרוגים במדגסקר מפיצוץ של רימון-יד; 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בניגריה; 2 חיילים נהרגו במצרים; חייל נהרג בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בפקיסטן, בקשמיר, בתימן, במצרים, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בסוריה, בעיראק, בטורקיה ובאפגניסטן; סה"כ 220 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים ומקורות ממשלתיים בסוריה מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. קרבות עם נפגעים היו באזור חאלב, חומס, אל-חאמה, בצפון מחוז לטקיה, באזור דיר אל-זור, בדרעא ובאזור העיר אל-ראקה. מקורות רשמיים באו"ם מסרו על הריגתם של 25 ילדים בסוף-השבוע האחרון בהפצצות אוויריות שהיו בעיירה בנמצאת במחוז דיר אל-זור. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם ועל פציעתם של טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון מחוז חאלב. מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו שאמצעי-לחימה אמריקאים שהועברו לאופוזיציה הסורית נמכרו בשוק השחור בירדן.

Islam in Lebanon - suicide bomb attack kills 12 near Syria border


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 93 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.  גם במהלך היממה האחרונה התבצעו פיגועי-התאבדות באזור העיר בגדאד שגרמו להריגתם של לפחות 14 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בהתקפה אווירית של סעודיה שנערכה במהלך היממה האחרונה דרומית לעיר צנעא הנמצאת בשליטתם של המיליציות השיעיות הפועלות בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוזות קנדהאר, קונדוז ופקטיקה. בין ההרוגים היו לפחות 5 טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בעת הכנת מטען-חבלה רב-עוצמה.
--
מדגסקר – טרור: מקורות תקשורתיים במדגסקר מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 70 נוספים מפיצוץ של רימון-יד שהושלך במהלך חגיגות העצמאות של האי. מדגסקר קיבלה את עצמאותה מצרפת ב-26 ביוני 1960. רק כ-7 אחוזים מתושבי האי הם מוסלמים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" שניסו לפעול בצפון ניגריה במרכז הומה אדם.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. האירוע התרחש ב-25 ביוני בשעות הלילה על-פי הניסוח של הדובר הצבאי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתו של חייל טורקי בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-27 ביוני 2016 על הריגתם של 5 אזרחים לבנונים בסדרה של פיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון לבנון, בעיירה נוצרית, ליד הגבול עם סוריה. בשעות הערב נמסר על גל שני של 4 מתאבדים שתקפו כנסייה נוצרית באותו יישוב בלבנון. בפיגוע זה נהרגו לפחות 7 בני-אדם.
==

ד"ר יוחאי סלע