Sunday, June 26, 2016

טרור אסלאמי - 334 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 90 הרוגים בעיראק; 58 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  30 הרוגים בתימן; 23 הרוגים בדארפור; 20 הרוגים בניגריה; 8 חיילים הודים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 5 הרוגים בלוב מפיצוץ של מכונית-תופת; 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; פגועים וקרבות עם נפגעים נוספים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בתימן, בצ'אד, בקשמיר, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 334 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים ודוברים של ארגוני טרור בסוריה מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי המדינה. מקורות מקומיים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו במזרח סוריה במהלך קרבות ובהתקפות של ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הוצאות-להורג של אזרחים שהואשמו בריגול בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור חומס. כמו כן נמסר על קרבות עם  נפגעים בכל הערים המרכזיות של סוריה.

Islam in Afghanistan - Afghan army killing an innocent guy


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 90 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות שהיו באזור כירכוך.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם – רובם מזוהים עם מממשלת עדן הפרו-סעודית – בהפצצה של סעודיה שנערכה בשל טעות בזיהוי. מקורת נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזורים רבים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 13 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור בנגאזי בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים אם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 58 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים בפיגועי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז ננגרהר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" במהלך התקפה שנערכה על בסיס צבאי הנמצא במרכז סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות מקומיים בדארפור מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 23 בני-אדם בסדרה ארוכה של התקפות טרור שנערכו בעיקר בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם הממשלה האסלאמית של חרטום הפועלים במערב חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" והמיליציות האסלאמיות הפועלות ברחבי המדינה. מקור תקשורתי אחד מסר על "גל של טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות" שפעלו בצפון ניגריה במהלך היומיים האחרונים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-25 ביוני 2016 על הריגתם של 8 חיילים הודים ושל 2 טרוריסטים מוסלמים בשתי התקפות טרור שנערכו באזור חבל קשמיר ההודי ביממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: