Thursday, June 30, 2016

טרור אסלאמי - 381 הרוגים ביממה האחרונה

197 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 43 הרוגים בדרום-סודאן; 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-4 אזרחים נהרגו בניגריה; 10 הרוגים בתימן; 4 שוטרים נהרגו בפקיסטן בפיגוע טרור; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; קצין בכיר נהרג בסומליה בהתקפת טרור; בפיגוע בטורקיה נהרגו 42 בני-אדם ונפצעו כ-260 נוספים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, בקשמיר, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 381 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות-אדם מסרו על קרבות עם נפגעים רבים במהלך השתלטות של המורדים הפרו-אמריקאיים על בסיס צבאי שהיה בידי ארגון "המדינה האסלאמית" באזור הגבול המשותף עם עיראק. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בקרבות שהיו בצפון מחוז לטקיה. מקורות אזרחיים במחוז אידליב מסרו על נפגעים רבים בפיגועי-טרור שהיו במהלך היממה האחרונה. קרבות עם נפגעים היו גם באזור חאלב, חומס, דרעא, דיר אל-זור ואל-ראקה. ארגון "המדינה האסלאמית" הצליח להדוף שתי התקפות גדולות בצפון סוריה ובדרום סוריה.

Islam in Syria - At least 10 killed as car bomb attack hits Syria's Tal Abyad

--
עיראק –מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 197 בני-אדם כולל גופות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שהתגלו באזור העיר פלוג'ה בעקבות הקרבות שהיו בעיר במהלך הימים האחרונים. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 ישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המליציות השיעיות לבין המיליציות הסוניות הפועלות ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה במחוז ננגרהר. גורמים צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו שהמבצע הצבאי במחוז יימשך גם במהלך הימים הבאים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז קוויטה במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה סמרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתו של קצין משטרה בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 43 בני-אדם בסדרה של קרבות קטלניים מאוד שפרצו בין כוחות-הממשלה לבין המורדים וארגוני הטרור הפועלים בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון המדינה. מקורות צבאיים בניגריה מסרו על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שהפצצה אווירית שנערכה בצפון המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-29 ביוני 2016 על הריגתם של 2 חיילים טורקים בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח המדינה. האירוע התרחש בשעותה ערב של ה-28 ביוני 2016. עוד נמסר מפי מקורות רשמיים שבפיגוע באיסטנבול נהרגו 42 בני-אדם ונפצעו כ-260 נוספים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: