Saturday, June 25, 2016

טרור אסלאמי - 326 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 65 הרוגים בניגריה; 33 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בלוב; 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 6 חיילים נהרגו בטורקיה; 4 אזרחים נהרגו בקמרון בהתקפה של ארגון "בוקו חראם";  3 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בקשמיר; טרוריסטית מוסלמית נהרגה ליד קריית-ארבע; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, במאלי, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בלוב, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 326 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים ורשמיים בסוריה מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים אזרחיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור מחוז חאלב, חומס ואל-חמה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים מאוד בקרבות באזור דרעא נגד ארגון "ג'בהת אל-נוסרה", וכן ובקרבות ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו באזור העיר דמשק, אל-ראקה וחומס. דובר צבאי בסוריה מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות שהיו באזור דרעא במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי טורקי מסרו על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה אווירית טורקית שנערכה בסוריה. מקורות רשמיים ברוסיה דחו את ההודעה של ארגון "המדינה האסלאמית" על הריגתם של 3 חיילים רוסים ביממה הקודמת. נסראללה הודה בנוגע להריגתם של כ-26 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" במהלך הקרבות שהיו באזור העיר חאלב ביוני 2016. כעת התקשורת הישראלית המטורללת תתפעל מ"גילוי-הלב הנדיר" של נסראללה.

Islam in Syria - 26 Abductees Killed By ISIS In Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-33 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו ברחבי תימן בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו נגד המיליציות הפרו-ממשלתיות של ממשלת עדן והקואליציה הסעודית.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בלוב מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בהפצצות אוויריות שנערכו על העיר סירט במהלך קרבות שהיו נגד ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הריגתם של צלם עיתונות בידי צלף מארגון "המדינה האסלאמית" באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון  "הטליבאן" בקרבות שפרצו בין שני ארגונים הקשורים לארגון "הטליבאן" הפועלים במחוז קונאר. אחד מהארגונים – תאחריק א-טליבאן – פרש מארגון "הטליבאן" ביולי 2015.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 3 אזרחים ועל פציעתם של 32 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במרכז מסחרי במחוז קוויטה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" פעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-55 בני-אדם בסדרה של התקפות על רקע אתני-אסלאמי-שבטי שהתרחשו ברחבי ניגריה במהלך היממה האחרונה. בהתקפה אחת נהרגו כ-30 בני-אדם במחוז לאגוס.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 4 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרו מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים טורקיה מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 6 חיילים בשתי התקפות שנערכו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים נוספים בהיתקלות נוספת שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי במהלך היממה הקודמת. ב-24 השעות האחרונות נהרגו בקשמיר 6 טרוריסטים מוסלמים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-24 ביוני 2016 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית בעקבות פיגוע-דריסה שהתבצע באזור קריית-ארבע שבמהלכו נפצעו שני ישראלים.
==

ד"ר יוחאי סלע