Tuesday, June 7, 2016

טרור אסלאמי - 646 הרוגים ביממה האחרונה

487 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בתימן בקרבות בין מיליציות סוניות למיליציות שיעיות; 9 טרוריסטים מוסלמים ו-8 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים ו-3 חיילים נהרגו בקזחסטן; 5 אנשי מודיעין נהרגו בירדן בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית"; עיתונאית נהרגה בסומליה בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בניגריה, בסודאן, המצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 646 הרוגים ביממה האחרונה כולל הגופות שהתגלו בקבר-המוני בעיראק;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הצבא הסורי וכן גם בהפצצות של הצבא הטורקי. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של מפקד כורדי בכיר בקרבות שהיו נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור העיר אל-ראקה. גורמים מקומיים נוספים מסרו על הרוגים רבים בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר חאלב וכן על הרוגים אחדים בפיגוע טרור שכנראה התבצע בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". דוברים כורדיים אחדים ומקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על בריחתם של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" מיישובים אחדים הנמצאים במחוז אל-ראקה בעקבות הקרבות הקשים עם הלוחמים הכורדים הפועלים בגיבוי אמריקאי.

Islam in Syria 

DEADLY REBELS TUNNEL BOMB KILLS 46 SYRIAN TROOPS IN ALEPPO

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק ומקורות צבאיים מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתם של 487 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות. דובר צבאי מסר שהמספר כולל גם את מספר הגופות שהתגלה בקבר-אחים באזור סקלאוויה ששוחרר בידי הצבא העיראקי. מרבית הגופות היו כנראה של חיילים עיראקים שהוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 ישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים תקשורתיים בעיראק מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" שרף למוות בעודן בחיים 19 נשים יזידיות שסירבו לשמש שפחות-מין לאנשי הארגון. עוד נמסר שכ-10,000 תושבים הצליחו להימלט מהעיר פלוג'ה בעשרת הימים האחרונים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היה לפחות אזרח אחד שנפגע בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שביצעו התקפת-טרור בשדה-התעופה של עדן. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על הנפגעים בקרבות ובהפצצות שהיו באזור העיר תעז. גורמים רפואיים בתימן מסרו על יותר מ-130 פצועים קשה ביום אחד של קרבות בעיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן – המדינה אסלאמית: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור מחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שנערכה במזרח אפגניסטן במהלך התקפה של בית-משפט מקומי. כמו כן נמסר על הריגתו של עיתונאי אמריקאי בקרבות שהיו באזור מחוז הלמנד.
--
קזחסטן – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים ומשטרתיים בקזחסטן מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתם של לפחות 8 טרוריסטים מוסלמים (המזוהים כנראה עם הטליבאן האפגאני) שערכו התקפה על מתחם צבאי הנמצא בצפון-מערב המדינה. בהתקפה נהרגו לפחות 3 חיילים קזחים. מקור משטרתי מסר שהאירוע כולו נמשך כיממה לערך.
--
ירדן – טרור: מקורות רשמיים בירדן מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתם של 5 אנשי מודיעין ירדנים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שנערכה על מתחם מודיעני הנמצא במחנה פליטים ליד העיר עמאן. בין ההרוגים היו 3 קצינים ו-2 אזרחים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 ביוני 2016 על הריגתה של עיתונאית מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר מוגדישו.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: