Wednesday, June 1, 2016

טרור אסלאמי - 514 הרוגים ביממה האחרונה

260 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 50 שוטרים ו-16 אזרחים נרצחו באפגניסטן; 40 הרוגים בניגריה ביום של התקפות טרור אתניות; 30 הרוגים נוספים בתימן בקרבות בין סונים לשיעים; 6 חיילים נהרגו במצרים מפיצוץ של מטען-חבלה; 2 חיילים נהרגו בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, בסומליה, במאלי, בתימן, בלוב, בצ'אד, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 514 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה ומקורות זרים מסרו ב-31 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות נרחבות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על יותר מ-60 הרוגים בהפצצות של רוסיה שנערכו ביממה קודם לכן באזור מחוז אידליב. כמו כן נמסר על פציעתם של יותר מ-100 בני-אדם נוספים בהפצצות הללו. קרבות עם נפגעים היו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה.

Russian warplanes pound Syria's Idlib killing 23 civilians


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-31 במאי 2016 על הריגתם של 260 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות, בהוצאות-להורג ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-20 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-31 במאי 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בשני מחוזות בתימן במהלך שלושת הימים האחרונים בין חיילי ממשלת עדן לבין אנשי המיליציות השיעיות התומכות בממשלת צנעא. עד כה נהרגו יותר מ-80 בני-אדם בשלושת הימים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-31 במאי 2016 על הריגתם של 50 שוטרים בהתקפות של ארגון "הטליבאן" שנערכו במחוז הלמנד ביומיים האחרונים. כמו כן נמסר על הוצאתם-להורג של 16 נוסעי אוטובוס שנחטפו בידי ארגון "הטליבאן" שפעל באזור העיר קאבול.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-31 במאי 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר פשוואר.
--
ניגריה – טרור אסלאמי ואתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-31 במאי 2016 על הריגתם של כ-40 בני-אדם – אזרחים, חיילים, אנשי מיליציות אסלאמיות וטרוריסטים מוסלמים – בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בהתקפות ובפעולות צבאיות יוזמות שנערכו באזורים אחדים רחבי ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 6 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: