Friday, June 17, 2016

טרור אסלאמי - 224 הרוגים ביממה האחרונה

70 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 35 הרוגים באפגניסטן; 25 בני-אדם נהרגו בתימן בסדרה של קרבות במהלך היממה האחרונה; 16 חיילים נהרגו בלוב בשני פיגועי-התאבדות של ארגון "המדינה האסלאמית"; 12 לוחמים כורדים ו-3 חיילים נהרגו באיראן; 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 4 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו בקשמיר; 2 שוטרים נהרגו במצרים; 80 חיילים של "איחוד האמירויות הערביות" נהרגו בתימן בשנה אחרונה; 85 טרוריסטים מוסלמים בריטים נהרגו בסוריה; 61 טרוריסטים מוסלמים אוסטרלים נהרגו בסוריה; ארגון "בוקו חראם" פתח תחנת רדיו חדשה בגבול ניגריה-קמרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 224 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות ביטחוניים ברוסיה מסרו על הפסקת-אש של 48 שעות באזור העיר חאלב וזאת לאחר קרבות דמים שנערכו במהלך הימים האחרונים בהם נהרגו מאות בני-אדם מכל הצדדים הלוחמים באזור. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של 27 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור מחוז חאלב המלך היממה האחרונה – בין ההרוגים היה מפקד המשטרה הדתית של הארגון במחוז. מקורות ביטחוניים רשמיים בבריטניה מסרו על הריגתם של 85 טרוריסטים מוסלמים בריטים שהצטרפו לארגוני הג'יהאד הלוחמים בסוריה מאז שנת 2011. כמו כן נמסר שמאות של טרוריסטים מוסלמים בריטים חזרו לבריטניה במהלך השנים האחרונות. מתוך כ-850 בריטים שהצטרפו למלחמה בסוריה, חזרו לבריטניה כ-400 מהם. מקורות ביטחוניים באוסטרליה מסרו על הריגתם של 61 טרוריסטים מוסלמים אוסטרלים במסגרת ארגוני הג'יהאד הפועלים בסוריה. בנוסף לכך נמסר שכ-190 ג'יהאדיסטים אוסטרלים נמצאים תחת המעקב של שירותי-הביטחון באוסטרליה. מקורות רשמיים ב-CIA מסרו שמספר פעילי הטרור בארגון "המדינה האסלאמית" עולה בהרבה על מספר פעילי הטרור המשתייכים לארגון "אל-קאעידה". כמו כן נמסר שהיכולות המבצעיות של הארגון עדיין חזקות, וזאת למרות הפעילות הצבאית נגד הארגון מצד הקואליציות המערביות. על-פי הערכות מודיעיניות עדכניות, הארגון מאמץ אסטרטגיות חדשות למרות שהוא מאבד אחיזה קרקעית בסוריה ובעיראק.

Islam in Iraq - Daesh guilty of genocide against Yazidis

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחב עיראק במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי מסר שכ-25 אחוזים משטחה של פלוג'ה נמצא בידיים של הצבא העיראקי. מקורות מקומיים בעיראק שארגון "המדינה האסלאמית" טובח גם בילדים המנסים להימלט מהעיר פלוג'ה.  דובר צבאי נוסף מסר על קרבות כבדים מאוד שהיו באזור העיר פלוג'ה. מקורות רשמיים באו"ם מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" ביצע השמדת-עם בקהילה היזידית המתגוררת בעיראק.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים של הממשלה המאוחדת בלוב מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של 10 חיילים ועל פציעתם של 20 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר סירט בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים מקומיים מסרו שהצבא הלובי מתקשה לחדור לתוככי העיר הנמצאת בשליטתו של הארגון. מאידך, הצבא הלובי הצליח להשתלט על אזורים נרחבים מסביב לעיר סירט, וכן גם על אזור נמלל-הימי של העיר. מקורות ביטחוניים בלוב מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הגביר את פיגועי-ההתאבדות שלו לאור מצבו הקשה בעיר סירט.
--
תימן – איחוד האמירויות הערביות: מקורות רשמיים באיחוד האמירויות הערביות מסרו ב-16 ביוני 2016 שמשימתם הצבאית במסגרת "הקואליציה הסעודית" הסתיימה. דוברים נוספים מזרו שמאז חודש מרץ 2015 נהרגו 80 מחיילי האיחוד בקרבות בתימן. כמו כן נמסר מפי מקורות תקשורתיים בתימן על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם – רובם אנשי המיליציות השיעיות – בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
איראן – כורדים: מקורות רשמיים באיראן מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של 12 לוחמים כורדים מהמחתרת הכורדית בשתי היתקלויות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור הגבול המשותף עם עיראק. כמו כן נמסר שבאירועים האלה נהרגו 3 חיילים מ"משמרות המהפכה".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של 35 בני-אדם – כולל טרוריסטים מוסלמים, שוטרים ואזרחים – בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של 2 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון-סיני.
--
קמרון – בוקו חראם – ניגריה: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-16 ביוני 2016 שארגון "בוקו חראם" פתח תחנת רדיו חדשה בגבול בין קמרון לניגריה. ממשלת קמרון הודיעה שהיא מאוד מודאגת מהעניין, וכי היא הורתה לכוחות-הביטחון של קמרון לבדוק היכן התחנה ממוקמת. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים רשמיים בניגריה על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שבה שוחררו 7 כפרים שהיו בידי הארגון בצפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-16 ביוני 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתו של חייל בקרבות היו במהלך היממה האחרונה באזור חבל קשמיר ההודי. מקורות צבאיים בקשמיר מסרו שזה היום השני בו מתנהלים ברציפות קרבות קשים בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
==

ד"ר יוחאי סלע

3 comments:

yanmaneee said...

birkin bag
adidas superstar
kobe sneakers
kobe 9
yeezy boost
curry 6 shoes
converse outlet
coach handbags
nike huarache
yeezy boost

Unknown said...

look at this site i0o73r4q57 louis vuitton fake replica bags philippines greenhills n9t46n0k76 click here for more l5e39l9e86 best replica bags online replica bags philippines o6x88w1q72 Extra resources m0t90i5m24 replica louis vuitton bags replica bags korea

Unknown said...

important source 7a replica bags wholesale my explanation have a peek at this web-site useful site replica designer bags