Tuesday, June 21, 2016

טרור אסלאמי - 581 הרוגים ביממה האחרונה

240 הרוגים בעיראק; 220 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-22 אזרחים וזרים נהרגו באפגניסטן; 30 טרוריסטים מוסלמים ושוטר נהרגו במצרים;  22 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 5 שוטרים נהרגו בקניה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים; 2 הרוגים בדארפור; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; 100 טרוריסטים מוסלמים ו-47 חיילים ושוטרים נהרגו בקשמיר בשנה האחרונה; 65.3 מיליון פליטים בשנת 2015;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, במצרים, בקשמיר, בטורקיה, בקווקז, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 581 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים ומקורות ממשלתיים בסוריה מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות ממשלתיים בסוריה מסרו על שבין ההרוגים היו לפחות 170 טרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד במהלך קרבות קשים שנערכו ביומיים האחרונים בצפון מחוז חאלב ליד הגבול עם טורקיה. בהודעה נמסר גם על השמדתם של חמישה טנקים שהיו בידי הארגונים וכן בהריסתם של 34 רכבים צבאיים שהיו בשימוש בידי הטרוריסטים. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של לפחות 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית שנערכה באזור הגבול המשותף עם סוריה. קרבות עם נפגעים היו באזור באזור העיר חאלב, בדיר אל-זור, בחומס, באל-חמה, בצפון מחוז לטקיה, בשוליים הכפריים של העיר אל-ראקה. עוד נמסר על פיגוע התאבדות שהתבצע בעיר לטקיה ונמסר על הריגתו של קצין סורי. מקורות כורדיים מסרו על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" האחראי על הפעילות של הארגון בעיירה מנג'יב.

Syrian Army Troops Kill nearly 170 Al Nusra Militants in Aleppo, Raqqa.

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 240 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-16 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים היו באזור העיר פלוג'ה – שם הצבא העיראקי מנסה להשלים את כיבושה של עיר כולה. אלפי בני-אדם עדיין לכודים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור פלוג'ה. עוד נמסר על פיגועי-התאבדות רבים שהתבצעו נגד כוחות-הביטחון של עיראק במרחב של מחוז אל-אנבר.
--
טרור – העולם הערבי: מקורות תקשורתיים מסרו ב-20 ביוני 2015 על מאמציהם של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" לפרוץ את המצור הצבאי שהוטל על העיר סירט. מקורות בתימן מסרו על שחרורם של כ-270 אסירים שהיו בידי המיליציות השיעיות הפועלות באזור העיר תעז – כאקט של רצון-טוב. מקורות רשמיים בניז'ר מסרו שארגון "בוקו חראם" הפועל בניז'ר התחזק מאוד בתקופה האחרונה. מקורות באו"ם מסרו על שיא של כל הזמנים – בעידן המודרני - במספר הפליטים והעקורים בעולם שהגיע ל-65.3 מיליון בני-אדם בשנת 2015. כ-54 אחוזים מהפליטים הם מסוריה, אפגניסטן וסומליה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 22 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו באזור העיר קאבול. 14 מההרוגים היו מאבטחים מנפאל. כמו כן נמסר על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית של הכוחות-המיוחדים שפעלו במהלך היממה האחרונה במחוז בלוצ'יסטן.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 5 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור הגבול המשותף בין קניה לסומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה אווירית של הצבא הסודאני שפעל במהלך היממה האחרונה באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בשתי פעולות צבאיות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה. בהתקפה אווירית אחת נהרגו 15 טרוריסטים מוסלמים ובפעילות קרקעית נהרגו לפחות 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מוטען-חבלה שהופעל בצפון סיני.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-20 ביוני 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר ההודי. כמו כן נמסר ממקורות צבאיים רשמיים על הריגתם של כ-100 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתם של 47 מאנשי כוחות-הביטחון של הודו שנהרגו באזור חבל קשמיר ב-12 החודשים האחרונים.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

a very useful information.
Excessive Drinking Coffee Affect Psychological
Decaf Organic Coffee>

Visit back my blog