Friday, July 1, 2016

טרור אסלאמי - 488 הרוגים ביממה האחרונה

285 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 30 שוטרים, 4 אזרחים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 18 אזרחים נהרגו מפיצוץ של מטען-חבלה בסומליה; 11 בני-אדם וטרוריסט מוסלמי נהרגו בקמרון; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בגבול קניה-סומליה; 4 שוטרים נוספים נהרגו בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו במאלי; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; ילדה ישראלית בת 13 נרצחה בידי טרוריסטים מוסלמי שחוסל; טרוריסט מוסלמי נוסף חוסל בנתניה בעקבות פיגועי-דקירה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בקשמיר, בפיליפינים, בלבנון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 488 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים ומקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי המדינה. מרבית ההרוגים היו בקרבות באזור העיר חאלב שבמהלכם נהרגו לפחות 30 חיילים סורים ו-39 טרוריסטים מוסלמים. מקורות נוספים מסרו על פיגועי-טרור וקרבות עם נפגעים בעיירה כורדית הנמצאת ליד הגבול עם טורקיה במהלך התקפה משלובת של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים בחומס, באל-חמה, בדרעא, בדיר אל-זור, בצפון מחוז לטקיה ובאזורי-הגבול המשותף עם טורקיה. עוד נמסר על הריגתם של לפחות 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעולה צבאית יוזמה של טורקיה נערכה בגבול המשותף עם סוריה.

Islam in Afghanistan - Taliban suicide bombers kill dozens in attack on Afghan police cadets

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים, מקורות צבאיים ומקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 285 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי במדינה במהלך היממה האחרונה. גורמים ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של יותר מ-250 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה אחת שנערכה באזור העיר בפלוג'ה. גורם ביטחוני בארה"ב מסר שבמהלך ההתקפה הושמדו יותר מ-40 כלי-רכב של הארגון. גורמים צבאי עיראקי מסר גם הוא על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהתקפה אווירית שנערכה באזור העיר כרבלה ליד אגם רזזה.  כמו כן נמסר שבמהלך היומיים האחרונים הושמדו 603 כלי-רכב של הארגון בהפצצות אוויריות מסיביות.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 30 מגויסים חדשים למשטרה בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן" שפעלו באזור העיר קאבול. עוד נמסר על הריגתם של 4 אזרחים בפיגוע הקטלני הזה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 4 שוטרים נוספים בירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז קוויטה ביממה הקודמת. באירוע נהרגו 8 שוטרים – כנראה בשני אירועי טרור על-פי דיווחי החדשות בפקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 18 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו דרומית-מערבית לעיר מוגדישו. גורמים נוספים מסרו שהפיצוץ התבצע בשעה שמיניבוס אזרחי עבר במקום. המיניבוס נשרף כליל בעקבות הפיגוע.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות צבאיים רשמיים בקניה מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בשטח הסומלי. דוברים צבאיים מסרו שההרוגים היו אחראים לסדרה של פיגועי-טרור קטלניים נגד חיילים קנייתיים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 11 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שתקפו מסגד מקומי בעיירה הנמצאת ליד הגבול המשותף עם ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו באזור העיר טימבוקטו.
--
הודו – קשמיר – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-30 ביוני 2016 על הריגתה של ילדה ישראלית בת 13 בדקירות סכין של טרוריסט מוסלמי שפעל באזור קריית-ארבע. הטרוריסט המוסלמי חוסל בידי אנשי ביטחון ששהו במקום. כמו כן נמסר מפי מקורות משטרתיים על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף לאחר פיגועי-דקירה שהתבצע בעיר נתניה שבמהלכו נפצעו באורח קשה 2 ישראלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: