Sunday, July 24, 2016

טרור אסלאמי - 246 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים באפגניסטן בידי 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים; 35 הרוגים בעיראק; 14 בני-אדם חוסלו בבנגאזי שבלוב; 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" ו-4 אזרחים נהרגו בתימן; חייל הודי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בלוב, בקשמיר, בפיליפינים, בתימן, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 246 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-23 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו באזור העיר דרעא. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו בצפון-מזרח סוריה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שהיו באזור העיר חאלב ובמחוז אדליב.

Islam in Afghanistan - Direct Aftermath Of The Terror Suicide Bombing That Killed 80 People.

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק סמרו ב-23 ביולי 2016 על הריגתם של 35 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו בעיקר באזור צפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. לפחות 20 בני-אדם נהרגו במהלך היממה אחרונה בשני פיגועי-התאבדות.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-23 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בהתקפה אווירית יזומה שנערכה בדרום תימן בידי "הקואליציה הסעודית". כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 4 בני-אדם נוספים בקרבות ובפיגועי-טרור שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-23 ביולי 2016 על חיסולים של 14 בני-אדם שכנראה הוצאו-להורג בידי גורמים רדיקליים הפועלים באזור. גורם רפואי רשמי מסר שהגופות הובאו לבית-חולים מקומי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-23 ביולי 2016 על הריגתם של 80 בני-אדם ועל פציעתם של 220 נוספים בשני פיגועי-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים. מקור תקשורתי ערבי מסר שארגון "המדינה האסלאמית" ביצע את הפיגוע. מקור תקשורתי פקיסטני מסר שארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה. הפיגועים היו במהלך הפגנה מחאה של בני העדה ההאזרית הנחשבת לשיעית.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-23 ביולי 2016 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שפעלו בחבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע