Wednesday, July 20, 2016

טרור אסלאמי - 335 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 135 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בתימן; 16 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 14 אזרחים נהרגו בסומליה בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 שוטרים נהרגו בטורקיה; 3 אזרחים נוספים נהרגו בקשמיר;  טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג במאלי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בניגריה, במאלי, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 335 הורגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 140 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים כורדיים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בקרבות שהיו באזור העיירה מנביג' במהלך היממה האחרונה בהשתתפותם של הכוחות-ההגנה הכורדיים הפועלים באזור. מקורות ביטחוניים בארה"ב ומקורות בינלאומיים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים ואזרחים רבים בהתקפות אוויריות אמריקאיות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון סוריה. גורמים אזרחיים מסרו כי בהתקפה נהרגו כ-60 אזרחים – בהם 11 ילדים.  על-פי הערכות אחדות, בשלושת הימים האחרונים נהרגו ברחבי סוריה כ-500 בני-אדם.

Islam in Syria
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 135 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי בעיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". בפלוג'ה יש משבר הומניטארי קשה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים היו במחוז אל-ביאדה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים המזוהים (כנראה) עם ארגון "אל-קאעידה" בפעילות של הכוחות-המיוחדים של פקיסטן שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בשלושה מחוזות ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 14 אזרחים בקרבות שפרצו בין חיילי האיחוד-האפריקאי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה. אולם, גורמים מקומיים מסרו שחיילים אתיופים פתחו באש לעבר אזרחים ללא שום פרובוקציה מצידם. דובר ממשלתי מסר שנפתחה חקירה בעניין.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בצפון מאלי.
--
טורקיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של אדם חמוש שפעל בצפון טורקיה. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על חמישה שוטרים נוספים שנפצעו בפיגוע.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-19 ביולי 2016 על הריגתם של 3 מוסלמים נוספים בעימותים קטלניים בין מוסלמים לאנשי כוחות-ביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר. עד כה נהרגו יותר מ-40 אזרחים מוסלמים במהלך הפגנות אלימות שפרצו על רקע הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מאוד בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: