Monday, July 4, 2016

טרור אסלאמי - 480 הרוגים ביממה האחרונה

225 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בניגריה; 4 הרוגים בתאילנד בפיגועי טרור אסלאמיים; 4 ילדים נהרגו בהתקפת טרור בסומליה; 2 שוטרים נהרגו בלוב מפיצוץ של מכונית-תופת; 2 שוטרים נהרגו במאלי; טרוריסט מוסלמי מתאבד נהרג בסעודיה; 4,823 בני-אדם נהרגו בסוריה בחודש יוני 2016; מאז תחילת השנה נהרגו בסוריה 6,567 אזרחים; 1 מכל 6 בריטים שהצטרף לארגון "המדינה האסלאמית" נהרג בסוריה או בעיראק; מאות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בפיליפינים, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 430 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 30 בני-אדם בהפצצות אוויריות קשות שנערכו באזור הרי קלמון בידי הצבא הסורי. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 20 טרוריסטים מוסלים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעולה צבאית יוזמה של הצבא הסורי שנערכה בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה. קרבות עם נפגעים רבים היו גם באזור חלאב ובעיירה ג'איירוד הנמצאת כ-60 ק"מ מהעיר דמשק. מקורות ביטחוניים בבריטניה מסרו שאחד מכל שישה אזרחים בריטים שהתנדבו לארגון "המדינה האסלאמית" נהרג בקרבות או בהפצצות. במהלך חודש יוני 2016 נהרגו ברחבי סוריה 4,823 בני-אדם – ביניהם 1208 אזרחים. מתחילת שנת 2016 נהרגו בסוריה 6,567 אזרחים.

  Islam in Iraq

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-225 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות רפואיים מסרו על הריגתם של 131 בני-אדם ועל פציעתם של יותר מ-250 בני-אדם נוספים בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים שהתבצעו בעיר בגדאד במהלך היממה האחרונה. מרבית ההרוגים הפיגועים הללו היו שיעים שערכו את קניותיהם במרכז מסחרי הומה-אדם לרגל סיום חג הרמדאן. בין ההרוגים היו עשרות ילדים. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן סמרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של לפחות 25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו 3 ילדים שנפגעו בהפצצה אווירית באזור הגבול המשותף בין תימן לסעודיה. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד שפוצץ את עצמו ליד הקונסוליה האמריקאית בעיר ג'דה שבסעודיה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות משטרתיים רשמיים בלוב מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של 2 שוטרים ועל פציעתם של 7 בני-אדם נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של 60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה ארוכה מאוד של פצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר כי במהלך התקופה האחרונה נהרגו במזרח אפגניסטן יותר מ-250 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של 2 ילדים ועל פציעתם של 18 נוספים מירי של פצצות מגרמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור אסלאמיות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה ובמרכזה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של 2 שוטרים בהתקפת-ירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר במאקו.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: סוכנויות ידיעות בינלאומיות מסרו ב-3 ביולי 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היומיים האחרונים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום-תאילנד.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: