Tuesday, July 26, 2016

טרור אסלאמי - 390 הרוגים ביממה האחרונה

160 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 53 טרוריסטים מוסלמים ו-9 חיילים נהרגו באפגניסטן; 30 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים ושוטר נהרגו במצרים; 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "טליבאן הפקיסטני" נהרגו בפקיסטן; 3 שוטרים ואזרח נהרג בדרום-מזרח טורקיה;  2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; טרוריסט מוסלמי נהרג בפיגוע-התאבדות בגרמניה; 1,601 אזרחים נהרגו באפגניסטן בפיגועי-טרור מאז תחילת שנת 2016; כמו כן, 388 ילדים נהרגו באפגניסטן בפיגועי-טרור מאז תחילת השנה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים ביו בלוב, בתימן, במצרים, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 390 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות חיילים סורים בקרבות שהיו במרכז סוריה. קרבות עם נפגעים רבים היו באזור העיר חאלב, במחוז אידליב. מקורות כורדיים מסרו גם הם על נפגעים רבים בקרבות קרקעיים ביו לאורך הגבול המשותף עם טורקיה. מקורות מקומיים בסוריה הקשורים לאופוזיציה הסורית מסרו על חיסולו של קצין "במשמר הנשיאותי" בידי טרוריסטים מוסלמים שארבו לו בפתח ביתו בדמשק. הארגון שביצע את ההתנקשות פרסם סרטון של 15 שניות בו נראה הקצין נורה למוות בגרם-מדרגות בפתח ביתו.

Islam in Germany

--
גרמניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בגרמניה מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שביצע פיגוע-התאבדות במסעדה הנמצאת בדרום המדינה. הטרוריסט המוסלמי היה פליט סורי שנדחתה בקשתו לקבל מקלט קבוע בגרמניה. הטרוריסט תכנן לבצע פיגוע התאבדות רב-נפגעים במהלך קיומו של פסטיבל מוסיקה שנערך בעיר, אולם כניסתו נמנעה למקום. מייד לאחר מכן, הוא ביצע את זממו במסעדה מקומית, שם נפצעו כ-12 בני-אדם. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריו למעשה.  בשבוע האחרון היו 4 תקריות אלימות עם 13 הרוגים בהן היו מעורבים מוסלמים. 3 מההרוגים היו הטרוריסטים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ומקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק. גם במהלך היממה האחרונה היו פיגועי-התאבדות עם נפגעים רבים באזור בגדאד במחוז דיאלה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות אווירית סעודית שנערכה באזורים אחדים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקור אחד בתימן (אסלאמי) מסר על הריגתם של לפחות 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בהפצצה אווירית של סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של 53 טרוריסטים מוסלמים מארגון "טליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה ב-10 מחוזות ברחבי אפגניסטן. במהלך הפעולות הללו, ביממה האחרונה, נהרגו 9 חיילים אפגאנים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות באו"ם מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של 1,601 אזרחים בששת החודשים הראשונים של שנת 2016 בפיגועי טרור שהתבצעו בידי כל הארגונים הפועלים באפגניסטן. בין ההרוגים היו 388 ילדים. מאז שנת 2019 – השנה שבה החלה הספירה של האו"ם – נהרגו באפגניסטן 64,000 אזרחים בפיגועי- טרור אסלאמיים. עוד עשרות-אלפי חיילים, שוטרים וטרוריסטים מוסלמים נהרגו במהלך התקופה הנדונה. כמו כן, אלפי בני-אדם נוספים נהרגו בקרבות בין ארגוני טרור. וכן, אלפים רבים נהרגו בחיסולים-ממוקדים אמריקאים ותאונות מבצעיות.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור ראג'אנפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני. כמו כן נמסר מפי גורם צבאי רשמי על הריגתם של לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה הקודמת בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-25 ביולי 2016 על הריגתו של אזרח שנקלע במקרה לחילופי-אש בין אנשי המחתרת הכורדית לבין כוחות-הביטחון של טורקיה הפועלים בדרום-מזרח המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בדרום-מזרח טורקיה בידי אנשי המחתרת הכורדית.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: