Sunday, July 31, 2016

טרור אסלאמי - 268 הרוגים ביממה האחרונה

70 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 48 הרוגים באפגניסטן; 40 הרוגים בתימן; 35 מאנשי המחתרת הכורדית ו-8 חיילים נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; חייל נהרג בפקיסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במלי, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בקמרון, במצרים בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפיליפינים, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 268 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור אידליב, דרעא, אל-חאמה, מנביג', חומס ובצפון מחוז לטקיה. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם בסדרה של הפצצות קשות שנערכו באזור העיר חאלב גם במהלך היממה האחרונה. ובמקביל לכך, נמסר על מאות משפחות נוספות שיצאו את העיר חאלב במסדרון הומניטארי הנמצא בחלק המזרחי של העיר. עשרות מורדים ברובע המזרחי הסגירו את עצמם לידי כוחות-הביטחון של סוריה.

Airstrike on Syria maternity hospital

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של 70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים בעיראק מסרו שמנהיגי ארגון "המדינה האסלאמית" יחד עם משפחותיהם נמלטים המעיר מוסול לכיוון סוריה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים בתימן מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-40 מאנשי המיליציות השיעיות בקרבות ובהפצצות סעודיות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור הגבול המשותף עם תימן ליד העיר נג'ראן הסעודית. שיחות השלם בין הצדדים הנערכות בכוויית הוארכו בשבוע נוסף – כך נמסר מפי גורם רשמי בכוויית.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים אפגניסטן מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-48 בני-אדם בסדרה של קרבות ופיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 14 נוספים מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל באזור העיר לרקאנה.
--
הודו – טרור אסלמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים הודים בהיתקלות קטלנית שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-30 ביולי 2016 על הריגתם של 35 מאנשי המחתרת הכורדית במהלך התקפה שנערכה על בסיס צבאי טורקי הנמצא דרום-מזרח טורקיה במחוז האקארי. מקורות צבאיים מסרו כי במהלך ההתקפה נהרגו 8 חיילים טורקים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: