Tuesday, July 12, 2016

טרור אסלאמי - 267 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים נוספים בדרום-סודאן; 30 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בעיראק; 14 טרוריסטים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו במצרים; 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 10 חיילים נהרגו בסומליה; 3 שוטרים וטרוריסט כורדי נהרגו בטורקיה; 3 הרוגים בקשמיר; 2 חיילים נהרגו במאלי; חייל הודי נהרג מירי של חיילים פקיסטנים; ארה"ב תשלח 560 חיילים לעיראק לסייע בכיבושה של העיר מוסול; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בתימן, בסודאן, בנגריה, בסומליה, המצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בלבנון, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 267 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות קרקעיים קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך כל היממה האחרונה ברחבי המדינה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר חאלב, בחומס, באזור דרעא, בצפון מחוז לטקיה, באזור העיר אל-ראקה ובמחוז אידליב. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה באזור חאלב ובחומס. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הריגתו של עיתונאי מאל-ג'זירה, איברהים אל-עומאר, בהתקפה אווירית של רוסיה שנערכה במחוז אידליב נגד יעדים של ארגון "ג'בהת אל-נוסרה".

Syrian troops kill scores of Nusra Front terrorists in Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-5 יישובים במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי רשמי בעיראק מסר על בריחתם של מאות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" מעיראק לסוריה עם 160 כלי רכב. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על כוונה לשלוח לעיראק כ-560 חיילים כדי לסייע לצבא העיראקי בכיבושה של העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בעיקר באזור העיר צנעא. מקורות שיעים נוספים מסרו על הפלתו של מל"ט סעודי בידי המיליציות השיעיות.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה האסלאמית: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית יזומה שנערכה במחוז ננגרהר במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – הודו: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתו של קצין הודי מירי של חיילים פקיסטנים שפעלו באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר. מקורות צבאיים בהודו מסרו על עשרות רבות של הפרות של הפסקת-האש מצד הפקיסטנים מאז תחילת שנת 2016.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 3 אזרחים נוספים מירי של חיילים הודים במהלך הפגנות מחאה אלימות של מוסלמים בעקבות הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר. מהלך הימים האחרונים נהרגו בחבל קשמיר 22 בני-אדם מירי של חיילים הודים. כ-200 מפגינים מוסלמים נפצעו בעימותים הללו.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 10 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" על בסיס צבאי הנמצא ליד העיר מוגדישו.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ורפואיים בדרום-סודאן מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של כ-80 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו באזור העיר ג'ובה.מקורות מקומיים מסרו על ירי מסיבי והפגזות שהחלו כבר בשעות הבוקר המוקדמות.  מאז יום שישי האחרון נהרגו באזור העיר ג'ובה כ-300 בני-אדם. בין ההרוגים היו 2 חיילי או"ם מסין.  מקורות אחרים בסודאן מסרו על כ-280 הרוגים במהלך הימים האחרונים.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם בורקינה פאסו.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון סיני. 12 טרוריסטים מוסלמים נוספים נעצרו בידי כוחות-הביטחון של מצרים. גורמים ביטחוניים בישראל מסרו לתקשורת הזרה באנגלית שישראל ערכה תקיפות אוויריות אחדות באזור סיני באמצעות מל"טים בתיאום מלא עם מצרים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-11 ביולי 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסט כורדי בן 17 שפעל לבדו בדרום-מזרח טורקיה. הצעיר נהרג מירי של שוטרים נוספים שהיו במקום.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: