Thursday, July 14, 2016

טרור אסלאמי - 266 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 47 הרוגים בעיראק; 44 בני-אדם נהרגו בתימן; 25 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים נהרגו באפגניסטן; 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" ו-2 חיילים נהרגו בניגריה; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים מירי של חיילים הודים בחבל קשמיר; חייל נהרג בגבול סעודיה-תימן; תושב מוסלמי נהרג מירי של חיילי בעקבות פיגועי-דריסה באזור ירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בפיליפינים, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 266 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה ומקורות בינלאומיים מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור חאלב, חומס, בצפון מחוז לטקיה, באל-חמה, בדיר אל-זור, באזור דרעא ולאורך הגבול המשותף עם טורקיה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בהפצצה אווירית רוסית שנערכה במהלך היממה האחרונה מחוז אידליב. מקורות נוספים מסרו על עשרות רבות של הרוגים במהלך הפצצה כבדה על ארגוני המורדים הפועלים באזור העיירה דומא. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של יותר מ-35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור תל-אביאד. במהלך ארבעת הימים האחרונים נהרגו בעיר חאלב בלבד 57 אזרחים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".

18 Killed+Injured in ISIS Terrorist Attack in Baghdad

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של 47 בני-אדם בסדרה של קרבות ובפיגועי-התאבדות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על עשרות הרוגים נוספים בפיגוע-התאבדות שהיו באזור העיר בגדאד. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 חיילים בפיגוע-התאבדות שהתבצע במחסום צבאי ליד העיר בגדאד. כמו כן נמסר על הריגתו של עיתונאי עיראקי נוסף בקרבות שהיו צפונית לעיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של 44 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות רשמיים בסעודיה מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתו של חייל סעודי מפיצוץ של מוקש שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור הגבול המשותף בין סעודיה לתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בשלוש פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד ארגון "הטליבאן", נגד ארגון "המדינה האסלאמית" ונגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון :אל-קאעידה".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור פנג'אב פקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים ביום קרב נגד ארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתם של 5 מפגינים מוסלמים נוספים מירי של חיילים הודים במהלך הפגנה אלימה נוספת שנערכה בחבל קשמיר על רקע הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר. במהלך השבוע האחרון נהרגו בהפגנות הללו יותר מ-30 בני-אדם – כך נמסר מפי מקור רשמי הודי.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות משטרתיים ישראל מסרו ב-13 ביולי 2016 על הריגתו של תושב מוסלמי מירי של חיילי צה"ל בעקבות ניסיון לבצע פיגוע-דריסה נגד כוחותינו שפעלו באזור ירושלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: