Wednesday, July 6, 2016

טרור אסלאמי - 253 הרוגים ביממה האחרונה

135 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בסעודיה; 3 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות ו-2 אזרחים נהרגו בניגריה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; מכונית-תופת התפוצצה בדרום-תאילנד; 800 בני-אדם נהרגו בפיגועי-טרור ישירים של ארגון "המדינה האסלאמית" בחג  הרמדאן; ארגונים בינלאומיים מסרו על הריגתם של 480 בני-אדם בקמרון בידי ארגון "בוקו חראם" במהלך השנה האחרונה; טורקיה תקפה 68 יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 253 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בעיקר בצפון סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו שחלה ירידה מסוימת במספר האירועים הקטלניים ברחבי סוריה לרגל סיום חג הרמדאן ותחילתו של "עיד אל-פטיר" (חג סיום צום הרמדאן) שיחל ב-6 ביולי ויסתיים ביום שישי ב-8 ביולי 2016. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על פעולה אווירית יזומה שבהמלכה הותקפו 68 יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. בעיר חסכה נהרגו 16 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו כי בעקבות קריאתו של ארגון "המדינה האסלאמית" לפעיליו לבצע פעולות טרור נגד "הכופרים" בחג הרמדאן, נהרגו יותר מ-800 בני-אדם בפיגועי-טרור ישירים של הארגון בארה"ב, בצרפת, בטורקיה, בירדן, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפיליפינים, בבנגלדש בערב-הסעודית ובלוב.
--

Muslims to conquer U.K. as part Islamic Caliphate Europa, IS flag ready


סעודיה – טרור: מקורות רשמיים בסעודיה מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעולה צבאית יזומה שנערכה נגד תא של הארגון שפעל באזור העיר מכה. הפעולה היוזמה הזו באה בתגובה לשלושה פיגועי התאבדות שהתבצעו במהלך הימים האחרונים שבמהלכם נהרגו 4 בני-אדם ו-3 טרוריסטים מוסלמים. לדברי התקשורת הסעודית, ארבעת הרוגים בפיגועים היו אנשי כוחות-הביטחון של סעודיה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתם של 135 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. עיראק שרויה באבל על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בפיגוע אחד שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בעיר בגדאד.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן במהלך היממה האחרונה. זהו החיסול-הממוקד השני בימים האחרונים המצבע בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתם של 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעולה צבאית יזומה וכן בתאונת-עבודה בה נהרגו כ-30 טרוריסטים מוסלמים שעסקו בהכנסתם של חגורות-נפץ לקראת פיגועי-התאבדות.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי. מקורות ביטחוניים בהודו הביעו דאגה עמוקה מריבוי אירועי הטרור בחבל קשמיר במהלך החודשים האחרונים שגרמו להריגתם של עשרות בני-אדם – כולל חיילים ושוטרים הודים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-5 ביולי 2016 על פציעתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. המטרה הפעם הייתה מתחם משטרתי. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים בפיגועי-טרור אסלאמיים לרגל סיום חג הרמדאן.
--
קמרון – טרור אסלאמי: ארגונים בינלאומיים מסרו ב-5 ביולי 2016 על הריגתם של 480 בני-אדם בפיגועי טרור של ארגון "בוקו חראם" שהתבצעו במהלך השנה האחרונה בקמרון בלבד.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתן של 3 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות מארגון ,בוקו חראם" מירי של חיילים ניגרים שפעלו בצפון המדינה. כתוצאה מהקרב שהתפתח בעקבות האירוע, נהרגו 2 אזרחים מהירי של החיילים שפעלו במקום.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: