Monday, July 18, 2016

טרור אסלאמי - 205 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 16 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בניגריה; 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים בקמרון בהתקפת טרור אסלאמית; 99 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו באלג'יריה מאז תחילת שנת 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בקשמיר, בפיליפינים, בתימן, בסודאן, בסומליה, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 205 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים ורשמיים בסוריה מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו באזורים רבים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים מאוד באזור מחוז לטקיה, וכן באזור העיר חאלב, בחומס, באל-חמה, בדיר אל-זור ובאזור סווידה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על נסיגתו של ארגון "המדינה האסלאמית, משני כפרים נוספים במזרח מחוז חומס. דובר צבאי בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר דרעא נגד ארגון "ג'בהת אל-נוסרה". מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על פיצוץ ענק שאירע במפעל לייצור חביות-נפץ באזור חאלב.

Islam  in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק ומקורות כורדיים מסרו על הפצצות כבדות מאוד באזור כירכוך על יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית". דובר כורדי מסר על טרוריסטים מוסלמים רבים שנהרגו במהלך הקרבות שהיו באזור נגד הארגון.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 16 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו באזור העיר תעז. מקורות שיעים מסרו שמרבית הנפגעים היו מאנשי המיליציות הסוניות מהקואליציה הסעודית.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במערב אפגניסטן.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהר במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם ועל פציעתם של 3 נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות מקומיים בניגריה מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של התקפות של מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלת במרכז ניגריה. מקורות נוספים מסרו על הרוגים נוספים בקרבות שהיו בצפון ניגריה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שנערכה בצפון קמרון. מקור נוסף מסר שההתקפה נערכה ב-15 ביולי 2016.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-17 ביולי 2016 על הריגתם של 99 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" בפעולות צבאיות יוזמות שנערכו באז תחילת שנת 2016. בחודש האחרון נהרגו – לפי הודעת הצבא – 26 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם הארגון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: