Thursday, July 21, 2016

טרור אסלאמי - 364 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 29 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 28 הרוגים בתימן ביום של הפצצות ופיגועים; 17 חיילים נהרגו במאלי בהתקפת טרור; 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 3 חיילים צרפתים נהרגו בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בדארפור; שומר נהרג בדרום-מזרח טורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 364 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים רבים בסוריה מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו בידי כל הכוחות-הזרים הפועלים בסוריה במהלך היממה האחרונה. קרבות והפצצות עם נפגעים רבים היו באזור חאלב, אל-ראקה, חומס, מנביג', דרעא, אל-חמה, בצפון מחוז לטקיה ובאזורי הגבול המשותפים בין סוריה לטורקיה. גורמים המקורבים לאופוזיציה הסורית מסרו על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות של הקואליציה האמריקאית שנערכו בכפר בשם אל-טוחאר – שם נמסר על כ-250 הרוגים לפחות.

Islam in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של 70 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בהוצאות-להרוג, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים בעיראק מסרו על הריגתם של 20 בני-אדם בהתקפה אווירית של טורקיה שנערכה בצפון-עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של לפחות 24 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית הפועלת בתימן. מקורות סונים מסרו על הריגתם של 4 חיילים בפיגוע שהתבצע אזור העיר עדן. גורמים שיעים נוספים מסרו על הריגתם של 3 חיילים סעודים בהתקפת-טילים שנערכה לעבר השטח הסעודי הנמצא ליד הגבול המשותף עם תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים - צרפת: מקורות רשמיים בצרפת מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של 3 חיילים צרפתים בהתרסקות מסוק צבאי שהופל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור העיר בנגאזי. מקורות צרפתיים רשמיים הודו ש"כוחות-מיוחדים" צרפתים פועלים בלוב.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של 29 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד הארגון הפועל במחוז ננגרהר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים בהיתקלות עם אנשי כוחות-הביטחון של פקיסטן שפעלו באזור העיר קראצ'י.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים מקומיים בחבל דארפור מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של אם ובנה במהלך הפצצה כבדה של הצבא הסודאני הפועל בחבל דארפור נגד מורדים מקומיים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתם של 17 חיילים ועל פציעתם של 35 חיילים נוספים בהתקפה שנערכה על בסיס צבאי, הנמצא במרכז מאלי, בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה". דובר צבאי רשמי במאלי מסר ששלושה ארגוני טרור אסלאמיים השתתפו בהתקפה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-20 ביולי 2016 על הריגתו של שומר ועל פציעתם של 2 בני-אדם נוספים בהתקפה של אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: