Thursday, July 28, 2016

טרור אסלאמי - 265 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 74 הרוגים בעיראק; 29 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו במצרים; 20 הרוגים בניגריה בהתקפה של טרוריסטים מקומיים; 12 הרוגים בתימן 2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים נהרגו בטורקיה;  טרוריסט מוסלמי נהרג באזור חברון; מייסד ארגון "המדינה האסלאמית" באפגניסטן נהרג בהפצצה אווירית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בניגריה, בתימן, בקשמיר, במאלי, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 265 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 60 בני-אדם שנפגעו מפיצוץ של משאית-תופת ורכב נוסף שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר קמישלי - הבירה של האוטונומיה הכורדית הלא-רשמית - שבצפון סוריה. יותר מ-170 בני-אדם נפצעו בפיגוע. קרבות עם נפגעים רבים היו גם באזור העיר חאלב, באידליב, בדרעא, בחומס, באל-חמה, בצפון מחוז לטקיה ולאורך הגבול המשותף עם טורקיה. מקור רשמי בסוריה מסר על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים בהפצצה אווירית שנערכה באזור העיר חאלב.

Islam in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של 74 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. פיגועי-התאבדות נוספים התבצעו באזור העיר בגדאד שגרמו להרוגים ולפצועים רבים. דובר צבאי נוסף בעיראק מסר על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שהיו במערב עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה על מסגד מקומי הנמצא באזור העיר צנעא הנמצאת בשליטתם של המיליציות השיעיות. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור מחוז מאריב. מקורות רשמיים באו"ם מסרו שהם פועלים לבסס הפסקת-אש הומניטארית באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה נשערכה במחוז אורוזגן. דובר צבאי נוסף מסר על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בהפצצה אווירית שנערכה במחוז קונדוז. גורמים רשמיים באפגניסטן מסרו על הריגתו של סעד אמארטי, מי שייסד את ארגון "המדינה האסלאמית" באפגניסטן. אמראטי נהרג בקרבות קשים שנערכו יממה קודם לכן יחד עם 121 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם "הטליבאן הפקיסטני" שפעלו בדרום פקיסטן.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בפשיטה של טרוריסטים מקומיים שפעלו באזור העיר לאגוס. מקורת נוספים מסרו שההתקפה נמשכה שעות אחדות.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ועל פציעתם של 15 נוספים בהפצצה אווירית של הצבא המצרי שנערכה בצפון סיני.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-27 ביולי 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "החמאס" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה באזור חברון. הטרוריסט המוסלמי היה חבר בחוליית טרור שמנתה 4 טרוריסטים שהייתה אחראית להריגתו של מיכאל מרק ב-1 ביולי 2016. שניים מחברי החוליה היו במאסר בשל פעילותם הטרוריסטית במסגרת הג'יהאד האסלאמי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-7 ביולי 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: