Wednesday, November 30, 2016

טרור אסלאמי - 234 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-4 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 15 הרוגים בתימן; 14 לוחמים כורדים ו-2 חיילים נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בסומליה; 7 חיילים הודים ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחבל קשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בארה"ב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בניגריה, בצ'אד, במאלי, בניגריה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 234 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הדרים הפועלים בסוריה. מקורות בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", שנפגעו בהפצצה אווירית של טורקיה שנערכה באזור העיר חאלב. מקורות אזרחים בעיר מסרו על הריגתם של יותר מ-20 אזרחים בהפצצות שהיו במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על נפגעים רבים באזור מחוז אידליב, באזור דמשק, בדרעא, בחומס, באל-חמה בצפון סוריה.

Syria's rebels lose all of the northern neighborhoods of their stronghold in east Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו על הרוגים נוספים בסדרה של פיגועי-התאבדות שהיו באזור העיר בגדאד ובאזור כירכוך.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן בידי סעודיה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו אזרחים שנפגעו בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה במחוז סעדה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", וכן על הריגתם של 4 שוטרים בסדרה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 7 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי. בהתקפה נהרגו 3 טרוריסטים מוסלמים שכנראה חדרו מהגבול המשותף עם פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם ועל פציעתם של רבים נוספים ביום נוסף של קרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 14 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-29 בנובמבר 2016 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים נוספים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו בדרום המדינה. עוד נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעולה צבאית יזומה שנערכה באזור.
--

ארה"ב – טרור: מקורות תקשורתיים בארה"ב מסרו ב-29 בנובמבר 2016 מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בידי מאבטח בעקבות פיגוע דקירה ודריסה של סטודנטים במדינת אוהיו ב-28 בנובמבר 2016. כ-11 בני-אדם נפצעו בפיגוע. הטרוריסט היה ממוצא סומלי. מקורות ביטחוניים מסרו שהטרוריסט העביר מסרים מאיימים ברשתות החברתיות לפני הפיגוע. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: